Beantwoord

Mijn soort abonnement

Zie dat de prijzen per 1 januari zijn verhoogd, er worden diverse soorten bundels besproken, helaas kan ik niet op mijn factuur terugvinden wat voor soort abonnement ik heb en hoe de benaming luidt.
icon

Beste antwoord door sandebrie 29 januari 2015, 09:40

als je eventjes inlogt op MY T-Mobile en je gaat naar abonnement dan kun je daar zien wat jou abonnement precies inhoudt. bij een abonnement gaan de nieuwe prijzen pas in als je termijn is afgelopen en je een nieuwe afsluit of als je een prepaid abonnement hebt en je waardeert op dan gelden de nieuwe prijzen.:$
Bekijk origineel

5 reacties

als je eventjes inlogt op MY T-Mobile en je gaat naar abonnement dan kun je daar zien wat jou abonnement precies inhoudt. bij een abonnement gaan de nieuwe prijzen pas in als je termijn is afgelopen en je een nieuwe afsluit of als je een prepaid abonnement hebt en je waardeert op dan gelden de nieuwe prijzen.:$
Als je in de app of in my T-Mobile kijkt bij abonnement, staat daar omschreven wat voor abonnement en bundels je hebt.
@sandebrie inflatiecorrectie gaat per 1 januari in, dit heeft niks met een contractperiode te maken.
Zie dat de prijzen per 1 januari zijn verhoogd, er worden diverse soorten bundels besproken, helaas kan ik niet op mijn factuur terugvinden wat voor soort abonnement ik heb en hoe de benaming luidt.
Volgens mij kan je dit zien op internet onder "my T-Mobile" daar staat precies omschreven wat je hebt. Succes!
Reputatie 7
Badge +15
@Ibergman514

Heb je het ondertussen al gevonden? ;)
Je maakt gebruik van het Stel Samen prijsplan. Alle informatie en tarieven van jouw prijsplan lees je op deze pagina. Jouw abonnement loopt tot eind mei, je mag ondertussen verlengen! Je vind een persoonlijk aanbod op My T-Mobile. Had je al iets voor ogen? :8

Als je nog vragen hebt, let me know!

Reageer