Beantwoord

Mobiele data is verbruikt

• 17 juli 2017
  • 3 reacties
  • 312 Bekeken

Elle maan krijg ik dat mijn Mobile data limit exeeded is. Mijn abbonement loopt van de 6de tot de 7de en vandaag kreeg ik die msg al. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 17 juli 2017, 22:18

Hi Jolanda,

Heb je het over een mobiel abonneemnt of T-Mobile Thuis. Want bij een mobiel abonnement kan je verschillende dingen doen:
- Data bijkopen
- Je bundel verhogen als je nog niet op het maximale grootte zit.

Ook kun je kijken waarom je zoveel data verbruikt.
Bij de meeste smartphones zijn opties geïnstalleerd waardoor je het data verbruik via het mobiele netwerk kunt beperken. Denk hierbij aan updates alleen via Wifi netwerk. En het uitschakelen van Wifi-assistentie (iphone) of slimme netwerkwissel voor andriod telefoons.

groeten,
Robert
Bekijk origineel

3 reacties

Elke maand moest het zijn
Badge +7
Hi Jolanda,

Heb je het over een mobiel abonneemnt of T-Mobile Thuis. Want bij een mobiel abonnement kan je verschillende dingen doen:
- Data bijkopen
- Je bundel verhogen als je nog niet op het maximale grootte zit.

Ook kun je kijken waarom je zoveel data verbruikt.
Bij de meeste smartphones zijn opties geïnstalleerd waardoor je het data verbruik via het mobiele netwerk kunt beperken. Denk hierbij aan updates alleen via Wifi netwerk. En het uitschakelen van Wifi-assistentie (iphone) of slimme netwerkwissel voor andriod telefoons.

groeten,
Robert
Hoi jolandadruppers, welkom op het klantenforum.

Aanvullend op het bovenstaande bericht:
Waar precies / hoe krijg je deze melding? Wordt dit als een sms verstuurd door T-Mobile, of is het de berichtgeving van je telefoon zelf?

In het laatste geval: controleer even onder gegevensverbruik (of mogelijk een soortgelijke naam) of het ingestelde limiet wel klopt met jouw daadwerkelijke aantal MB's, anders zal die melding ten onrechte verschijnen. (Je kan hem daar ook uitzetten, als je dat liever wilt.)

Reageer