Beantwoord

Mobiele Roaming werkt niet

• 13 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 1660 Bekeken

Ik heb gister opgewaardeerd en met de Prepaid Surprise 500 MB (2 x 250) aan mijn bundel toegevoegd. Bij t-mobile.nl/my is ook te zien dat ik nog X euro beltegoed heb en 500 MB in mijn databundel. Maar als ik Mobiel Data aanzet, in combinatie met of zonder 4g, heb ik geen toegang tot internet als ik geen wifi heb. Ik heb een limiet aangezet tot 470 MB gebruiken, maar ook als dat uit staat werkt het niet.

Ik gebruik een Sony Xperia Z, heb geen abonnement en heb recentelijk mijn nummer overgezet van de ene (grote) simkaart naar een micro.
icon

Beste antwoord door jasperwijn 15 augustus 2016, 12:52

Ik ben er al achter wat het probleem was. Ik had nog niet aangegeven dat TMobile mijn provider was, en kon dus ook niet gebruik maken van hun service.

In ieder geval bedankt voor de reactie.

Mvg,
Jasper
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Jasper,

Welkom op het forum! Leuk om je hier te zien. :)

Wat vreemd dat het niet werkt. Er zijn geen blokkades actief in het systeem, dus zou je gewoon toegang moeten hebben tot het internet, ook zonder Wi-Fi.

Welke melding krijg je te zien als je via je browser probeert te internetten? Werken applicaties als Whatsapp en Facebook ook niet? Wanneer heb je voor het laatst wel kunnen internetten? Heb je sindsdien iets gewijzigd in de instellingen van je telefoon? Ben je momenteel trouwens in Nederland of in het buitenland? Als je in het buitenland bent dan kan je dit topic bezoeken. Ben je op dit moment trouwens in Nederland of in het buitenland? Als je in het buitenland bent dan kan je dit topic bezoeken voor meer informatie.

Zou je met behulp van de instructies in dit topic je internet instellingen opnieuw in willen stellen? Ik vermoed namelijk dat deze niet meer correct zijn ingesteld.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Ik ben er al achter wat het probleem was. Ik had nog niet aangegeven dat TMobile mijn provider was, en kon dus ook niet gebruik maken van hun service.

In ieder geval bedankt voor de reactie.

Mvg,
Jasper
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jasper,

Ah, goed om te lezen dat de oorzaak gevonden is! Bedankt voor je terugkoppeling.

Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je. 😉
Momenteel kan ik niet internetten in het buitenland. Ik kan niet op de roaming site van tmobile komen op op te waarderen. Ik heb eerder deze vakantie de site gebruikt en werkte het prima. Nu niet meer. Is er een storing?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hooper,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit even navraagft! Er heeft gister een update plaats gevonden wat betreft het aanschaffen van een Travel & Surf pas. Het was tijdens de udpate niet mogelijk om een pas te kopen. Je kan vanaf nu via de http://www.t-mobile.nl/roaming website een pas aanschaffen.

Laat je mij weten of het is gelukt?

Reageer