Beantwoord

mobiele telefonie binnen t-mobilethuis

• 23 januari 2019
  • 3 reacties
  • 508 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
We hebben 2 abonnementen mobiel bellen, hoe interessant is het voor een "thuis" klant om deze onder te brengen bij t-mobile?
icon

Beste antwoord door Rajaalderi 25 januari 2019, 13:27

Beste PenA,

Ik denk dat dat een kwestie is van kosten en baten....

hoe wil je je abonnement invullen?
  • hoeveel belminuten
  • hoe een grote bundel
  • wel of geen wifi gebruiken.
Al dat soort onderwerpen kunnen een duidelijker beeld scheppen of het interessant is.

Ik denk dat het handiger is om eerst alle details voor jezelf op een rij te zetten en naar de kosten te kijken die je nu hebt en met alles bij t-mobile hebt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Beste PenA,

Ik denk dat dat een kwestie is van kosten en baten....

hoe wil je je abonnement invullen?
  • hoeveel belminuten
  • hoe een grote bundel
  • wel of geen wifi gebruiken.
Al dat soort onderwerpen kunnen een duidelijker beeld scheppen of het interessant is.

Ik denk dat het handiger is om eerst alle details voor jezelf op een rij te zetten en naar de kosten te kijken die je nu hebt en met alles bij t-mobile hebt.
Reputatie 4
Badge +2
Hey @PenA,

Tof dat je zit te overwegen om alles onder 1 dak te nemen! Een alles-in-1-pakket levert ook mooie voordelen op. Hier kun je precies zien welke voordelen je ontvangt in combinatie met verschillende abonnementen.
Reputatie 3
Badge +2
We hebben 2 abonnementen mobiel bellen, hoe interessant is het voor een "thuis" klant om deze onder te brengen bij t-mobile?
Een alleen bellen abonnement heeft T-Mobile niet. En houdt rekening dat die combi kortingen ook een soort lockin bij een provider veroorzaken. Beter is het om van alle producten los de beste deals te scoren en zo nu en dan over te stappen voor introductie aanbiedingen.

Reageer