Beantwoord

Muziekpakket

• 18 december 2013
  • 1 reactie
  • 311 Bekeken

Hallo, kan iemand mij zeggen hoe het muziekpakket werkt. Het is mij aangesmeerd bij de aanschaf van een nieuw abonnement met smartphone. Het klonk erg aanlokkelijk maar ik weet niet eens waar het staat en hoe ik het kan gebruiken. Er zit ook iets van Deezer bij, wat kan ik daarmee?? Kost dat allemaal geld of zit dat in de abonnementskosten. En dan zie ik ook nog staan dat er belminuten inzitten terwijl ik een abonnement heb van 300 belminuten....... ik snap er niks meer van.
Gr. Ajnos2013
icon

Beste antwoord door DerekD 18 december 2013, 22:47

Hoi Ajnos!

Ik heb ook het Muziekpakket met Deezer! 
Deezer kan je gebruiken voor het luisteren naar muziek, het werkt snel en makkelijk!
Als je nog geen account hebt kan je naar www.deezer.com gaan en daar je registreren, daarna kan je doorklikken dat je een T-Mobile abonnement hebt.
De instructies op het scherm volgen en je kan heerlijk genieten!
Er zijn geen bijkomende kosten voor Deezer voor jou. Het kan wel gebeuren dat je over de databundel hoeveelheid heen gaat door het downloaden van je muziek op je mobiele telefoon. 
Bijna alle mobiele platformen hebben de Deezer app waardoor je nog meer kan genieten voor muziek, overal en altijd! 

Over je belminuten: log in op 'My T-Mobile' en daar vind je onder 'Abonnement' je tariefplan met de bundels en minuten die jij hebt gekozen!

Als je nog verdere vragen hebt kan je altijd op het forum terecht!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge
Hoi Ajnos!

Ik heb ook het Muziekpakket met Deezer! 
Deezer kan je gebruiken voor het luisteren naar muziek, het werkt snel en makkelijk!
Als je nog geen account hebt kan je naar www.deezer.com gaan en daar je registreren, daarna kan je doorklikken dat je een T-Mobile abonnement hebt.
De instructies op het scherm volgen en je kan heerlijk genieten!
Er zijn geen bijkomende kosten voor Deezer voor jou. Het kan wel gebeuren dat je over de databundel hoeveelheid heen gaat door het downloaden van je muziek op je mobiele telefoon. 
Bijna alle mobiele platformen hebben de Deezer app waardoor je nog meer kan genieten voor muziek, overal en altijd! 

Over je belminuten: log in op 'My T-Mobile' en daar vind je onder 'Abonnement' je tariefplan met de bundels en minuten die jij hebt gekozen!

Als je nog verdere vragen hebt kan je altijd op het forum terecht!

Reageer