Beantwoord

My T-Mobile niet bijgewerkt

• 18 januari 2017
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Hallo,
Sinds gisteren is mijn zakelijke abonnement omgezet naar een particulier abonnement (Stel Samen & Stel Bij). Nu kan ik in mijn profiel op de computer wel alle nieuwe relevante info vinden maar in de My T-Mobile App zie ik mijn info van mijn oude abonnement waarin staat dat mijn nieuwe nieuw tegoed over 1 dag in gaat. Ook geeft de app een storing aan. Hoe krijg ik nu mijn actuele gegevens via de app te zien??
Mvg Bart
icon

Beste antwoord door Amy 19 januari 2017, 10:09

Hi Bart,

Slim dat je dit even navraagt! My T-Mobile kan het soms even lastig hebben wanneer een abonnement aangepast wordt. In de meeste gevallen is dit binnen 24-48 uur opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, trek dan nog even aan de bel.. dan kijken we of we het op een andere manier voor je kunnen oplossen! 🙂

Hopelijk heb ik je vraag zo naar verwachting beantwoord, als we verder nog iets kunnen doen, let me know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +15
Hi Bart,

Slim dat je dit even navraagt! My T-Mobile kan het soms even lastig hebben wanneer een abonnement aangepast wordt. In de meeste gevallen is dit binnen 24-48 uur opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, trek dan nog even aan de bel.. dan kijken we of we het op een andere manier voor je kunnen oplossen! 🙂

Hopelijk heb ik je vraag zo naar verwachting beantwoord, als we verder nog iets kunnen doen, let me know!

Reageer