Beantwoord

Na verbruik databundel geen internet

• 20 april 2016
  • 8 reacties
  • 3115 Bekeken

Hi, ik dacht dat nadat de internetbundel op was, er gewoon wel nog geinternet kon worden zij het tegen een lage snelheid. Nu is mijn bundel op en kan ik echter niets meer. Is dit nieuw? Ik heb hier volgens mij niet voor getekend.
icon

Beste antwoord door Hajar 21 april 2016, 13:40

Hi Esdamion,

Welkom terug op ons Forum!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van het Basis sim abonnement daarbij stopt het internet automatisch wanneer je internetbundel op is. Je kan dan geen gebruik maken van onbeperkt internet tegen een lagere snelheid zoals Kaassausje ook aangeeft.. Op deze pagina kun je meer informatie vinden over je abonnement en bundels.

Heb je nu meer duidelijkheid?

@VeraK94;

Jij maakt wel gebruik van een Stel Samen & Stel Bij abonnement en daardoor kan jij wel gebruik van onbeperkt internet tegen een lagere snelheid. Het klopt dat Facebook en Instagram iets trager kan zijn als je iets upload bijvoorbeeld, maar WhatsApp werkt vaak wel prima. Ik spreek ook uit eigen ervaring.

Als jullie nog vragen hebben, laat het ons weten! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Van welk abonnement maak je gebruikt van?

Groet,
Huh, das gek.. ik moet zeggen, ik heb datzelfde maar whatsapp doet het bij mij altijd als mijn snelle internet op is... facebook of instagram hoef ik vaak niet te proberen, dan is ie heel lang aan het laden en staat er 'historie kan niet geladen worden'... vrij annoying maar gelukkig heb je tegenwoordig overal wifi!
Internet werkt wel, maar zo traag dat het bijna niet te doen is. Heel irritant. Fb en insta inderdaad niet te laden. Internet pagina's laden heeeeel traag. Whatsapp werkt bij mij inderdaad ook gewoon goed. Alleen lastig met het versturen van media.
Grotere internet bundel lost het probleem trouwens op 🙂
Klopt Mbommezijn, maar het gebeurt zo weinig dat ik dat niet nodig vind 😉 Volgens mij heb ik de 500 mb sim only @Pilovali.
500 MB basis heet het.
@Esdamion
Is dat niet de naam van je internetbundel i.p.v. je abonnement? De naam van je abonnement staat direct onder Huidig contract - Mijn abonnement op deze pagina.

Maar aangezien er 'basis' staat, is het waarschijnlijk ook het Basis abonnement, die heeft geen onbeperkt traag internet na het verbruiken van de internetbundel. (Tenzij het een abonnement van Miky is, die schijnt dat dan weer wel aan te bieden.)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Esdamion,

Welkom terug op ons Forum!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van het Basis sim abonnement daarbij stopt het internet automatisch wanneer je internetbundel op is. Je kan dan geen gebruik maken van onbeperkt internet tegen een lagere snelheid zoals Kaassausje ook aangeeft.. Op deze pagina kun je meer informatie vinden over je abonnement en bundels.

Heb je nu meer duidelijkheid?

@VeraK94;

Jij maakt wel gebruik van een Stel Samen & Stel Bij abonnement en daardoor kan jij wel gebruik van onbeperkt internet tegen een lagere snelheid. Het klopt dat Facebook en Instagram iets trager kan zijn als je iets upload bijvoorbeeld, maar WhatsApp werkt vaak wel prima. Ik spreek ook uit eigen ervaring.

Als jullie nog vragen hebben, laat het ons weten! 🙂

Reageer