Beantwoord

Nexus 5x voor bestaande klant

• 8 november 2015
  • 23 reacties
  • 614 Bekeken

Ik wil graag gebruikmaken van de Nexus 5x aanbieding maar dat gaat helaas niet via de website. Er staat dat als je als bestaande klant gebruik wil maken van de aanbieding je moet bellen met de klantenservice, dat ga ik morgenochtend ook gelijk doen. Als ik met dezelfde voorwaarden en maand prijzen dit kan bestellen, moet ik dan evengoed eenmalige aansluitkosten betalen? De volgende vraag is: als ik dat abonnement Stel Samen & Stel Bij neem met de 50% korting en ik stel mijn bundel bij, vervalt dan de korting? Ik kan hierover niet veel terug vinden, graag hoor ik van jullie zodat ik een keuze kan maken. Groetjes Suzanne M
icon

Beste antwoord door Issam 10 november 2015, 12:37

Hoi G I Jane,

Het is goed dat je dit bij ons aangeeft. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen gebruik kan maken van de actie omdat we ons niet aan de afspraak hebben gehouden. Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen ben ik persoonlijk langs onze collega's van de afdeling vernieuwingen gegaan. Zij gaan je vandaag terugbellen om je een verlenging voor je door te voeren met de beloofde kortingen. Je kan dus gewoon gebruik maken van de actie.

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was.

Laat je ons weten of jullie er samen uit zijn gekomen? Alvast bedankt!
Bekijk origineel

23 reacties

Via de chat heb ik inmiddels antwoord, je hoeft de eenmalige aansluitkosten niet te betalen en je raakt de korting van 50% kwijt als je het Stel Samen & Stel Bij abonnement wijzigt qua prijsplan in de komende 24 maanden.
Ik wil alleen weten of ik mijn T-Mobile punten behoud die ik nu heb? Het zijn er iets van 2500...
Badge +13
Beste Jane je kan dit gewoon afsluiten met behoud van punten idd :8
Wel adviseer ik je om dit af te sluiten via de sales afdeling (telefonisch dus)
Je moet dan bellen met 0800-8104 en dan aangeven dat het om een verlenging van je bestaande abonnement gaat.
Bedankt Rosan!
Ik had vanmorgen iemand op de chat met wat vragen over de aanbieding die tot vandaag liep met de Nexus 5x en het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Ik had tijden opgegeven wanneer ik gebeld kon worden door de klantenservice, maar ze belde de eerste keer een half uur na de chat en vlak voordat ik bij mijn werk voor de deur stond. Toen gezegd dat ik tussen 13-13.30u en anders na 17u gebeld kon nog worden. Helaas werd er weer gebeld om kwart voor 2, ik kon de telefoon niet opnemen. Na 17u was het verrassend stil (mij als klant vergeten) en op een gegeven moment na het eten dacht ik laat ik zelf maar eens bellen. Ik dacht T-Mobile is tot 21u te bereiken dus om 19.55u belde ik op. Helaas stond ik nogal lang in de wacht en toen ik iemand aan de lijn kreeg, kon zij me niet meer door verbinden omdat de afdeling niet meer te bereiken was. Ze heeft het genoteerd en ik ga morgenochtend bellen want ik loop nu een voor mij geweldige aanbieding mis. Jammer vanmorgen had ik er na de chat nog een goed gevoel over maar na het laatste telefoontje niet meer. 😞
Ja hoor mijn vermoedens zijn waar! Ik kan wel van de Nexus 5x telefoon aanbieding nog gebruik maken maar niet het abonnement met korting. Gebeld met Jordy en die sprak nog met zijn manager maar het was niet meer mogelijk. Na 16 jaar ga ik met T-Mobile stoppen! Je moet als vaste klant bellen om van de aanbieding gebruik te mogen maken maar als vervolgens de klantenservice niet terugbelt op het afgesproken tijdstip dan ben ik er klaar mee. Waarom worden vaste klanten niet gekoesterd? Waarom moeten wij bellen voor de aanbieding terwijl een nieuwe klant het zo kan regelen via de website? Jammer T-Mobile, ik zal jullie missen Ruud en Arianne!
Badge +13
Beste Jane waarom heb je gisteren ochtend niet zelf gebeld zoals ik adviseerde?
Ik ben dan wel net als jij klant maar had het wel speciaal voor jouw nagevraagd voor je of het kon en zij gaven aan dat het slimste was als jij zelf zou bellen en dat advies heb ik jouw toen ook direct gegeven.

En waarom het on line niet word geadviseerd durf ik niet te zeggen maar mocht er dan wat fout gaan moet er een hele bestelling geannuleerd worden.
Dat kost dus veel tijd en voordat er dan weer een nieuwe bestelling het systeem in kan ben je gewoon veel tijd verder vandaar dat er dus geadviseerd werd om te bellen vermoed ik.
Ik kon 's ochtends en overdag niet bellen... En ik was zo laat thuis van mijn werk en na het eten dacht ik, ik ga zelf nog een keer bellen, niet wetende dat ze tot 20u open waren op 21u.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi G I Jane,

Het is goed dat je dit bij ons aangeeft. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen gebruik kan maken van de actie omdat we ons niet aan de afspraak hebben gehouden. Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen ben ik persoonlijk langs onze collega's van de afdeling vernieuwingen gegaan. Zij gaan je vandaag terugbellen om je een verlenging voor je door te voeren met de beloofde kortingen. Je kan dus gewoon gebruik maken van de actie.

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was.

Laat je ons weten of jullie er samen uit zijn gekomen? Alvast bedankt!
Ze belde net, ik kon niet opnemen had een klant aan de lijn via de gewone lijn. Ze kunnen me nu bellen tot 13.30u...
Reputatie 6
Badge +16
Hoi G I Jane,

Ah, dan waren ze net iets te vroeg. Ik had namelijk al aangegeven dat je tussen 13:00-13:30 uur bereikbaar was. Ik heb nogmaals doorgegeven dat je gebeld kan worden nu.

Keep us posted!
Issam, ik heb ondertussen gesproken met Jordy en het is naar tevredenheid opgelost! Ik blijf bij T-Mobile en ben blij dat er geluisterd is naar mijn klacht. Bedankt!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi!

Helemaal super. Ik stond stiekem naast Jordy toen hij je belde. Ik wilde namelijk zeker weten dat je op tijd gebeld zou worden. ;)

Ik ben blij dat je klant blijft bij ons! Je weet ons te vinden als je nog vragen of verzoeken hebt. 🙂
Badge +13
Fijn om te lezen dat alles is goed gekomen!
Ook bedankt aan het adres van Jordy, dat hij na ons eerste telefoongesprek het toch ging uitzoeken. En de groeten aan Ruud Huigsloot en Arianne Heij!
Heeeee, kijk eens wie we daar hebben! Hoi Suzanne! Wat een gezelligheid om je hier op het forum te zien 🙂 Heb je de 5X al besteld?

Ook bedankt aan het adres van Jordy, dat hij na ons eerste telefoongesprek het toch ging uitzoeken. En de groeten aan Ruud Huigsloot en Arianne Heij!
Ja Ruud! Ik krijg hem morgen binnen! Ben benieuwd! Mijn zoon krijgt mijn huidige Nexus 5.
Gaaf! Veel plezier ermee!! Laat even weten hoe hij bevalt 🙂
Doe ik!
Reputatie 5

Suzanne als G I Jane op het forum! Wat cool en toepasselijk :-)
Hoe bevalt je nieuwe Nexus?
Tot nu toe goed, Android is zo handig! Zo alles overgezet en ze zijn nu bijna hetzelfde qua indeling. De telefoon is eigenlijk net zo snel, even breed maar langer. Nu nog een mooie hoes eromheen!
Pfff de factuur klopt niet, ik ga het niet betalen want nu wordt er niet de 50% berekend zoals was afgesproken, ik mocht nog van die aanbieding gebruik maken maar dat is niet in gang gezet. 😞 Zie mijn nieuwe topic, graag reactie! https://forum.t-mobile.nl/stel-samen-stel-bij-463/factuur-klopt-niet-afgesproken-261911
Badge +13
Beste Beste Gi Jane graag geen dubbele reacties plaatsen dit is in strijd met de forum regels.
Reacties van een moderator kan 24/48 duren en houd er verder rekening mee dat dit een klant forum is voor door en met klanten.
Graag je reacties in het andere topic plaatsen zodat het niet een verwarrend geheel gaat worden.
En een linkje naar de huis regels,
https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/de-huisregels-215786

Reageer