Vraag

niet opgemaakt beltegoed

Ik ben nu twee maanden bij T-Mobile en merkt dat mijn beltegoed komt te vervallen als de nieuwe beltegoed word bijgeschreven. Ik kan niets in de overeenkomsten terugvinden. Ik vind dit erg misleidend.

Ik zie het zo. Ik sluit een contract af op basis van een aantal belminuten, daar betaal ik elke maand een bedrag voor. Het zijn mijn ingekochte belminuten.

Waar kan ik informatie hierover terugvinden, in mijn contract / overeenkomst.

5 reacties

Nou ik ben ook benieuwd naar een antwoord, elke maand zijn precies mijn belminuten en sms op /???
Reputatie 7
Dit staat wel in je contract.

Het zit zo: Je beltegoed blijft 2 maanden geldig hierna komt het te vervallen. Ook maak je eerst het beltegoed van de nieuwe maand op voordat je aan je oude beltegoed begint.
dat klint erg onlogisch. tevens kan ik dat ook niet lezen in mijn overeenkomst. het is logisch als eerst het oude tegoed wordt opgemaakt alvorens aan het nieuwe tegoed te beginnen. daarnaast was het beltegoed van de eerste maand direct weg bij het opwaarderen van de nieuwe maand en start ik direct met 325 belminuten
Reputatie 6
@Raymond1805
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Als ik kijk in de gegevens voor het nummer waarmee je bent ingelogd dan zie ik dat je gebruik maakt van een Bel & Sms 45. Hierbij vervallen elke maand je tegoeden. Deze informatie kun je terugvinden op de T-Mobile Tarievenlijst.
Ruben je heb helemaal gelijk en het is nu voor mij heel duidelijk dat ik T-mobile niet zal adviseren binnen mijn familie. Bij het afsluiten ben ik hier niet over geinformeerd en het is dus een zeer onvoordelig abonnement. Ik was bezig om met een aantal familileden om de zaak om te zetten van Vodafone naar T-mobile maar dat heb ik bij deze nu tegengehouden. Deze info word blijkbaar achteraf pas bekend gemaakt en niet voor het afsluiten.

Reageer