Beantwoord

nieuw abbonement bundel aanpassen

• 9 juli 2019
  • 5 reacties
  • 713 Bekeken

Hoi allemaal

Hhelaas gaat allemaal niet zoals het moet gaan. Via mediamarkt een toestel met mobile abonnement gehaald. De startstartdatum klopte niet maar kon niet meer gewijzigd. Toen contact gezocht met tmobile maar deze konden dit ook niet wijzigen toen hebben ze de bundels omlaag gezet. Maar nu het probleem het oude abonnement per direct stop kunnen zetten dus contact opgenomen want de bundel moet weer aan van internet krijgen wij doodleuk te horen dat ds t niet kan. Nu hebben ze via de winkel het doorgezet naar hoofdkantoor maar heb nog steeds niks gehoord. Ik vind dit echt slecht het gaat aan alle kanten mis en dan krijg je ook nog eens geen reactie over hoe en wat. Baal hier enorm van. want zelfs het eerste factuur ging fout per toestel moesten we 53 euro aansluitkosten betalen. Krijg je doodleuk te horen Ja sorry mevrouw met het volgende factuur krijgt u het terug. Net zo goed als de 10gb bundel heb ik ook gewoon voor betaald maar die hebben ze er nu wel afgehaald.
Wil nu wel graag eens weten hoe het zit ben zwaar teleurgesteld in tmobile
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 juli 2019, 16:42

Hoi F. Bovenkamp,

Wat een verhaal! Ik zou graag even met jou mee willen kijken, zodat ik kan uitzoeken wat ik voor je kan betekenen.

Daartoe heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je mij een privéberichtje willen sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Met die gegevens mag ik jou opzoeken in ons systeem en kan ik meer voor je doen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi F. Bovenkamp,

Wat een verhaal! Ik zou graag even met jou mee willen kijken, zodat ik kan uitzoeken wat ik voor je kan betekenen.

Daartoe heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je mij een privéberichtje willen sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Met die gegevens mag ik jou opzoeken in ons systeem en kan ik meer voor je doen!
Hok jaimy

Ik heb een foutje gemaakt ik wou voor mijn dochter en schoonzoon een nieuwr simkaart bestellen want die zijn ze kwijt en dan bij hun bezorgen maar volgens mij heb ik nu overal mijn adres gewijzigd en dit moet niet.
Zou u dit kunnen wijzigen

Mt vriendelijke groet
Francina Van den bovenkamp / enneking
Reputatie 7
Badge +20
Hi Francina,

Heb je de mogelijkheid om je adres opnieuw te wijzigen via My T-Mobile? En anders kun je mij een privebericht sturen met jouw naam, adres die in het systeem hoort, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Ik help je dan graag verder!
Hoi hajar

Het is toch gelukt dank u
Reputatie 7
Badge +20
Aaah fijn dat het is gelukt! 😊

Reageer