Beantwoord

Nieuw abonnement

  • 15 mei 2019
  • 2 reacties
  • 854 Bekeken

Beste lezers, ik heb een nieuwe simkaart aangeschaft voor een nieuwe abb. Ik ga van een zakelijk nr naar een privé nr. Beiden van tmobile en inclusief nummerbehoud. Mijn oude simkaart werkt nog, maar wanneer ik mijn nieuwe kaart invoer heb ik geen ontvangst. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Seccie 15 mei 2019, 13:09

Hoi @Ronald8278237,

Ten eerste welkom bij de T-Mobile community, en welkom bij T-Mobile.
Om terug te komen op je vraag; Heb je het nummerbehoud al aangevraagd?

Je kunt de status van je nummerbehoud via deze link controleren.
Mocht je zelf nog geen nummerbehoud hebben aangevraagd doe dat dan als nog.
Nummerbehoud kun je aanvragen via deze link.

Ik hoop dat ik je zo voldoende op weg geholpen, en wens je nog een prettige dag.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hoi @Ronald8278237,

Ten eerste welkom bij de T-Mobile community, en welkom bij T-Mobile.
Om terug te komen op je vraag; Heb je het nummerbehoud al aangevraagd?

Je kunt de status van je nummerbehoud via deze link controleren.
Mocht je zelf nog geen nummerbehoud hebben aangevraagd doe dat dan als nog.
Nummerbehoud kun je aanvragen via deze link.

Ik hoop dat ik je zo voldoende op weg geholpen, en wens je nog een prettige dag.
Beste Seccie, aanvraag staat gereed inderdaad. En gaat in op de 22e.

Bedankt!

groetjes Ronald

Reageer