Beantwoord

Nieuw contract of Early Renewal

• 22 september 2018
  • 1 reactie
  • 1298 Bekeken

Hallo allemaal,

Momenteel heb ik een abonnement welke nog op naam staat van mijn moeder. Dit abonnement loopt tot 2 maart 2019.
Nu is het zo dat mijn mobiel is gesneuveld en verlengen nog niet mogelijk is.
Ik zou graag eens Samsung s9+ willen welke tot 23 september in de "aanbieding" is met 100 euro cashback.
De early renewal zou een optie zijn alleen komt er dan weer 70 euro extra bij.

Bestaat er een optie dat ik nu een nieuw abonnement afsluit op mijn eigen naam( wat sowieso moet gebeuren) waarbij ik nu het toestel krijg en het contract over 4 maanden in gaat? Ik wil dan alleen wel graag het telefoonnummer van mijn huidige abonnement overnemen.

Mvg Leon
icon

Beste antwoord door CrisTien 22 september 2018, 12:34

Hallo @leon46 Wil dat nummer behouden moet je eerst het contract op jouw naam zetten.

Lees hier hoe dat werkt.

let op dat is niet gratis!

Wat je ook kan doen is gewoon een nieuw nummer nemen, je moeder het contact laten opzeggen (let op dat gaat niet automatische)

en het nieuwe contract pas over 4 maanden laten ingaan. Volgens mij kan je het beste naar een winkel gaan en om uitleg/hulp vragen wat het goedkoopste is.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @leon46 Wil dat nummer behouden moet je eerst het contract op jouw naam zetten.
Lees hier hoe dat werkt.
let op dat is niet gratis!

Wat je ook kan doen is gewoon een nieuw nummer nemen, je moeder het contact laten opzeggen (let op dat gaat niet automatische)
en het nieuwe contract pas over 4 maanden laten ingaan. Volgens mij kan je het beste naar een winkel gaan en om uitleg/hulp vragen wat het goedkoopste is.

Reageer