Vraag

Nieuw prijsplan

Reputatie 5
Zaterdag 26 mei omstreeks 23:28, ben ik overgestapt naar een hoger prijsplan, van i150 naar i200.
Keurig een bevestigingsmail gekregen, de status zal aangepast worden, omstreeks 23:55 was alleen
het data gedeelte aangepast 1007 ipv 483 Mb, ik dacht 'dit gaat dus goed', geen enkel probleem dus

Had verder nog ruim 95 belminuten om deze tijd.

Verder niet gebeld, alleen via Wifi wat opgezocht, verder geen bijzonderheden.

Zondat 27 mei omstreeks, 4:27 was ik benieuwd wat de status was, en ben erg geschrokken van wat ik zag, nml
Belminuten waren opeens weg, en had voor 10,14 extra kosten gemaakt, ben benieuwd hoe dit kan gebeuren.

Alhoewel ik mij bewust ben, dat de belstatus 'slechts' een indicatie is, maar ik mij toch wel zorgen om deze gebeurtenis,

Ik wil graag antwoord op 2 concrete vragen;

-Waarom is mijn belbundel weg?
-Hoe komt het dat ik voor € 10,14 aan extra kosten heb gemaakt, als ik niet eensgebeld hebt?

ik hoop de moderators mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen, vooralsnog heb ik er nog vertrouwen in

8 reacties

Reputatie 5
*update*
Zondag 27 mei omstreeks 10:28, belstatus inderdaad correct aangeven heb ik totaal 167 belminuten, zou eigenlijk 145 ontvangen aangezien ik 55 belminuten al heb verbruikt.
Echter die extra kosten van € 10,14 die staat er nog steeds, ben benieuwd of dit ook op mijn
factuur komt te staan.
Reputatie 4
Gelukkig maar dat het goed is gekomen, in ieder geval die 10 EUR weg ! ;)
Mochten de kosten onterecht zijn, zullen deze A) niet op de factuur verschijnen of 😎 als ze er wel opstaan en niet terecht zijn, gecrediteerd worden. Dat is mijn ervaring althans ;)
Gr. Casper.
Reputatie 5
He Casper, allereerst wat een lekker weer zeg, helaas moet ik straks werken, naar het strand kan ik wel vergeten...

Ik snap die verwerking ook niet echt eigenlijk, ook niet die zogenaamde 'extra kosten', kan dit niet wat eenvoudiger
(dat is toch wat ze toch willen, dat het eenvoudiger wordt?).

Maar je zei dat je ervaring had, had je dan ook onlangs je abo tussentijds verhoogd?

Mvg, Bas
Reputatie 4
Hoi Bas,

Zeker lekker weer! Ik woon vlak bij het stand, maar het is daar zo druk, ik vermaak me wel met het laptopje op schoot, in het zonnetje, in de achtertuin!

Ehm... Nou, mijn ervaring is dat T-Mobile wat dit soort dingen betreft vrij eerlijk is in facturen. Staan er dingen op die niet kloppen, zie ik op het forum dat deze kosten gecrediteerd worden. De SIM kaart liegt niet, die registreert nauwkeurig wat er wel en niet op het netwerk gebeurd. Waar het zo af en toe mis gaat is het switchen tussen de verschillende tariefplannen en/of aanvullende bundels. Hierdoor kan de Belstatus in je My T-Mobile nogal eens van de slag afraken. Dit herstel zichzelf automatisch binnen een aantal dagen.

De verwerking an sich verloopt probleemloos, alleen het 'front-end' display laat nogal eens wat verkeerde dingen zien.

Werk ze!

Gr. Casper.
Reputatie 4
Badge +3
@buer

Wat CaspervdH aangeeft klopt inderdaad, mochten de extra kosten onterecht zijn dan zullen wij deze kosten zeker aan je crediteren. Ik wil je vragen om de factuur af te wachten, mocht er dan iets niet kloppen of je hebt hier verder nog vragen over dan kun je dit even aangeven dan kijken we het voor je na.:)
Reputatie 5
@ysammara, thnx voor je antwoordt, de overige blijven dagelijks stijgen, voor mij onbegrijpelijk, ik
wacht het gewoon even af, als het niet klopt (einde van deze periode kan ik jou dan een pm sturen?, jij hebt dit verhaal als het goed gelezen en begrijp je mijn probleem, ik hoor graag van je.

Mvg, Bastiaan
Reputatie 4
Badge +3
@buer

Wanneer het op je factuur niet klopt dan mag je mij inderdaad een privébericht sturen en dan kijk ik het even voor je na.:)
Reputatie 5
Top Ysammar.....

Reageer