Beantwoord

Nieuw Sim-Only abonnement

• 5 januari 2021
  • 1 reactie
  • 228 Bekeken

Hallo, ik heb zelf een abonnement bij T-Mobile en heb vanavond voor mijn zoon een Sim only abonnement afgesloten. Dit abonnement komt ook op mijn naam te staan, omdat mijn zoon beneden de 18 jaar is. Nu moest ik echter bij de aanvraag van abonnement aangeven of ik mijn huidige nummer wilde behouden. Ik heb nee gezegd, want hij moet immers een nieuw nummer hebben. Nu ben ik echter bang dat straks mijn mobiele nummer weg is, omdat ik nee heb aangeven. Ik moet zelf mijn abonnement nog verlengen en ik hoop nu niet dat alles er verwarring omtrent mijn abonnement en die van mijn zoon komt. Vandaar mijn vraag of jullie kunnen zien of dit goed komt. Tevens vraag ik mij af of ik straks ook het tweede abonnement in my-t mobile kan zien. 

Alvast bedankt ☺️

icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 5 januari 2021, 23:36

Als je een nieuwe bestelling hebt gedaan, dan staat dat volledig los van je lopende abonnement en krijgt het 2e abonnement een nieuw nummer.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Als je een nieuwe bestelling hebt gedaan, dan staat dat volledig los van je lopende abonnement en krijgt het 2e abonnement een nieuw nummer.

Reageer