Beantwoord

Nieuw simonly abbonement geen belminuten

  • 17 juli 2019
  • 2 reacties
  • 768 Bekeken

Mijn 1Gb + 120 min simonly abbo is vandaag ingegaan en in my tmobile zie ik mijn belminuten niet terug. En opeens krijg ik extra overige kosten van het bellen. Dit klopt toch niet. Ik hoor 120min te krijgen. Ik ga niet extra betalen voor iets wat binnen mijn abbonement hoort!

icon

Beste antwoord door Folkert 17 juli 2019, 20:12

Goedenavond,

Geen zorgen, binnenkort wordt alles gecorrigeerd. Dit gebeurt wel vaker bij nieuwe abonnementen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedenavond,

Geen zorgen, binnenkort wordt alles gecorrigeerd. Dit gebeurt wel vaker bij nieuwe abonnementen.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +19
Wat Folkert zegt, klopt inderdaad! Mocht het toch om een of andere gekke reden niet gecorrigeerd worden, trek dan gerust even aan de bel en dan gaan wij er natuurlijk voor zorgen dat het rechtgezet wordt!

Reageer