Beantwoord

Nieuwe bundel mail verkeerd om

  • 9 juni 2017
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Hoi!

Ik heb gisteravond (8-6) mijn bundel aangepast in My T-Mobile. Hierin heb ik mijn bundel aangepast van 3GB naar geen internet en mijn belminuten naar 0 teruggeschroefd.

In My T-Mobile zie ik het overzicht zoals het hoort:



Echter in de bevestiging zie ik bij "Oud" de nieuwe bundel, en bij "Nieuw" wat de oude bundel is.

icon

Beste antwoord door David 10 juni 2017, 12:53

Hey iPadmax,

Goed dat je dit even voor de zekerheid bij ons checkt!

In dit geval is de informatie op My T-Mobile de juiste informatie. De mail is inderdaad verkeerd en had andersom moeten zijn. De bundels zijn in ieder geval correct uitgeschakeld en dit is ook goed verwerkt, geen zorgen! 🙂

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey iPadmax,

Goed dat je dit even voor de zekerheid bij ons checkt!

In dit geval is de informatie op My T-Mobile de juiste informatie. De mail is inderdaad verkeerd en had andersom moeten zijn. De bundels zijn in ieder geval correct uitgeschakeld en dit is ook goed verwerkt, geen zorgen! 🙂

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!

Reageer