Beantwoord

Nieuwe roamingregels

• 24 mei 2017
  • 4 reacties
  • 327 Bekeken

Ik ga vanaf september waarschijnlijk een half jaar verblijven in België voor stage. Kan ik door de afschaffing van roamingkosten dan gewoon data blijven gebruiken? Ik heb een 6gb bundel.
icon

Beste antwoord door David 29 mei 2017, 10:16

Hey allemaal,

Ondertussen is er wat meer informatie bekend over de nieuwe regels! 🙂

In dit topic vind je de FAQ over de nieuwe regulering in de EU, vanaf 13 juni. Je vindt hier de antwoorden op jullie vragen anders kunnen jullie de vraag daar alsnog stellen. Om het centraal te houden, gaat dit topic op slot en ik verwijs jullie door naar de FAQ voor verdere vragen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ja, volgens mij wel. moderators?
Reputatie 5
Badge +14
Volgens de Europese regels wel , maar tmobile zou nog met een bericht komen daar over voor 15 juni.
Badge +9
Hoi DavidiW,

Het klopt dat dit nog niet geheel duidelijk is. Binnenkort komt T-Mobile ook met extra informatie betreffende de bundels van bestaande abonnementen, maar deze weten wij als Klant/Toestelexperts niet.
Stay tuned, want er komt snel meer informatie 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Ondertussen is er wat meer informatie bekend over de nieuwe regels! 🙂

In dit topic vind je de FAQ over de nieuwe regulering in de EU, vanaf 13 juni. Je vindt hier de antwoorden op jullie vragen anders kunnen jullie de vraag daar alsnog stellen. Om het centraal te houden, gaat dit topic op slot en ik verwijs jullie door naar de FAQ voor verdere vragen.