Beantwoord

Nieuwe Simkaart niet te activeren

  • 7 februari 2019
  • 1 reactie
  • 392 Bekeken

Ik heb vandaag dus een nieuwe abbonement genomen. Ben van PrePaid naar een Abbonement overgestapt. Ik heb dus ook nummerbehoud aangevraagt, alleen zie ik dat die process niet eens bestaat. Wil ik mijn nieuwe sim activeren, vertelt hij mij dat het ICC niet klopt. Wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 februari 2019, 15:31

Hoi KayhanSefa,

Superfijn dat je nu een abonnement hebt! Daar kun je nog meer kanten mee op. :D

Ik heb gelijk even met je meegekeken en zie dat je wel al gebruik hebt gemaakt van een GB-aanvuller en dergelijke. Begrijp ik goed dat het dus wel gelukt is om de sim te activeren?

Laat je het weten als dat niet is wat je bedoelde en ik je toch nog ergens verder mee kan helpen? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi KayhanSefa,

Superfijn dat je nu een abonnement hebt! Daar kun je nog meer kanten mee op. :D

Ik heb gelijk even met je meegekeken en zie dat je wel al gebruik hebt gemaakt van een GB-aanvuller en dergelijke. Begrijp ik goed dat het dus wel gelukt is om de sim te activeren?

Laat je het weten als dat niet is wat je bedoelde en ik je toch nog ergens verder mee kan helpen? 🙂

Reageer