Beantwoord

Nummerbehoud bij bestaande klant?

• 20 juli 2018
  • 2 reacties
  • 1328 Bekeken

Hallo, ik heb zojuist mijn abonnement verlengd, althans dat was de bedoeling. In de bevestigingsmail staat namelijk 'leuk dat je klant wordt' en wordt gevraagd of ik nummerbehoud wil. Ik wil heel graag mijn nummer behouden, maar eerder ging dit gewoon automatisch... Ik weet niet wat ik nu moet doen? Behoud aanvragen? Hoop dat iemand het antwoord weet! Groet, Anke
icon

Beste antwoord door Hajar 23 juli 2018, 13:51

Hi Anke,
;
Ik zie dat je inmiddels bent door een collega. Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo, ik heb zojuist mijn abonnement verlengd, althans dat was de bedoeling. In de bevestigingsmail staat namelijk 'leuk dat je klant wordt' en wordt gevraagd of ik nummerbehoud wil. Ik wil heel graag mijn nummer behouden, maar eerder ging dit gewoon automatisch... Ik weet niet wat ik nu moet doen? Behoud aanvragen? Hoop dat iemand het antwoord weet! Groet, Anke
Hoi Anke,

Ik zou je adviseren om even te bellen met T-mobile om dit even na te lopen. Ik denk dat dit de snelste optie is, aangezien de persoon aan de lijn gelijk jouw gegevens kan verifieren en inzien.

Waarschij lijk is het allemaal in orde, maar heb je misschien wel een verkeerd mailtje gehad.

Groet,
Sander
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anke,
;
Ik zie dat je inmiddels bent door een collega. Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer