Beantwoord

Nummerbehoud en contractovername

• 23 september 2019
  • 1 reactie
  • 690 Bekeken

Hallo,

Ik heb op dit moment een abonnement bij
T-Mobile, alleen wil mijn vriendin mijn telefoon + abonnement, maar niet mijn telefoonnummer.
Nu vroeg ik mij af of we een toestel + abonnement op haar naam kunnen afsluiten, en dan later uiteindelijk dat contract op mijn naam kunnen zetten maar dat ik het nummer van mijn huidige contract houd.
Is dat mogelijk?

Mvg, Laeyon.
icon

Beste antwoord door Hajar 25 september 2019, 10:24

Hi @Laeyon

Wat leuk dat je vriendin ook een abonnement wilt bij ons. Je idee is erg creatief, maar in dit geval niet mogelijk. Als je vriendin jouw abonnement overneemt door middel van een contractovername dan neemt zij ook jouw nummer over. Als zij een nieuw abonnement neemt en vervolgens contractovername uitvoert en op jouw naam zet dan krijg jij haar nieuwe nummer.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, let me know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Laeyon

Wat leuk dat je vriendin ook een abonnement wilt bij ons. Je idee is erg creatief, maar in dit geval niet mogelijk. Als je vriendin jouw abonnement overneemt door middel van een contractovername dan neemt zij ook jouw nummer over. Als zij een nieuw abonnement neemt en vervolgens contractovername uitvoert en op jouw naam zet dan krijg jij haar nieuwe nummer.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, let me know!

Reageer