Beantwoord

Omzetten abonnement

  • 5 september 2018
  • 1 reactie
  • 1539 Bekeken

Hoi hoi,
Enige tijd geleden ben ik telefonisch benaderd om mijn abonnement te ver lengen/omzetten naar unlimeted .
Hiervoor zou ik dan nog een bevestiging krijgen maar heb die nog nooit ontvangen.
is de wijziging /verlenging door gevoerd of gaat er ergens iets mis?
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 september 2018, 10:51

Hoi Goffe,

Top dat je wilt verlengen - dat moet dan natuurlijk wel helemaal goedgaan dus ik ben daar meteen voor je naar gaan kijken!

Gaat het inderdaad om het zakelijke telefoonnummer wat aan jouw account gekoppeld is? Zo ja, dan zie ik daarvan gen verlenging terug en klopte jouw vermoeden dat het niet helemaal goed gaat. Je kunt dit het snelst verder regelen via de zakelijke klantenservice. Je kunt met je zakelijke nummer bellen naar 0800-7112.

Dan moet het helemaal goedkomen en heb je binnenkort het gewenste abonnement! Heb je toch nog meer vragen aan mij, stel ze dan ook gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Goffe,

Top dat je wilt verlengen - dat moet dan natuurlijk wel helemaal goedgaan dus ik ben daar meteen voor je naar gaan kijken!

Gaat het inderdaad om het zakelijke telefoonnummer wat aan jouw account gekoppeld is? Zo ja, dan zie ik daarvan gen verlenging terug en klopte jouw vermoeden dat het niet helemaal goed gaat. Je kunt dit het snelst verder regelen via de zakelijke klantenservice. Je kunt met je zakelijke nummer bellen naar 0800-7112.

Dan moet het helemaal goedkomen en heb je binnenkort het gewenste abonnement! Heb je toch nog meer vragen aan mij, stel ze dan ook gerust!

Reageer