Beantwoord

Omzetten prive naar zakelijk

• 9 februari 2021
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Ik ben zzp´er geworden en nu ben ik benieuwd of ik mijn particuliere abonnement kan omzetten naar een zakelijk abonnement van mijn Ipad.

Mijn abonnement loopt 7 juni af, maar ik mag weer voor een nieuwe ipad kiezen bij verlenging.

Dit is gisteren in gegaan.

Geld die aanbieding bij verlenging ook bij het omzetten ?

Zoja, wat moet ik allemaal doen ?

Jordy

icon

Beste antwoord door Hajar 10 februari 2021, 11:31

Hi @vandee01 

Je kan in jouw geval een contractovername aanvragen. De maandelijkse betaling voor het toestel of in jouw geval iPad valt buiten de contractovername. Voordat we contractovername uitvoeren, moet het resterende bedrag van het toestelcontract afbetaald worden dus het toestelkrediet van je huidige iPad. Wat je dus kan doen is eerst het abonnement omzetten naar zakelijk en daarna pas verlengen met een nieuwe iPad. Op deze pagina kun je meer lezen over een contractovername. Je kan ook gratis bellen met onze zakelijke salesafdeling zij kunnen je nog beter adviseren. Je kan ze bereiken op 0800 - 8102.

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @vandee01 

Je kan in jouw geval een contractovername aanvragen. De maandelijkse betaling voor het toestel of in jouw geval iPad valt buiten de contractovername. Voordat we contractovername uitvoeren, moet het resterende bedrag van het toestelcontract afbetaald worden dus het toestelkrediet van je huidige iPad. Wat je dus kan doen is eerst het abonnement omzetten naar zakelijk en daarna pas verlengen met een nieuwe iPad. Op deze pagina kun je meer lezen over een contractovername. Je kan ook gratis bellen met onze zakelijke salesafdeling zij kunnen je nog beter adviseren. Je kan ze bereiken op 0800 - 8102.

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer