Beantwoord

Omzetten van PrePaid naar abonnement

• 7 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Op 21 Juli heb ik via Internet de aanvraag verzonden om mijn PrePaid om te zetten naar een abonnement. Mail terug gehad dat de aanvraag was goedgekeurd en daat nog nadere e-mails zouden komen en dat de shop binnen 24 uur contact zou op nemen.
Je raad het al... er gebeurt niets, nada, nichts. Geen mail gehad, geen contact.
Op 3 augustus Klanten service? gebeld en die bevestigde dat alles in orde was maar zag dat er niets was gebeurd. Zou actie ondernemen.
Het is nu 7 augustus en nog steeds niets!!!!!
Wat is dit voor een circus? Is dit een zwakke administratie? Is het de shop op het Spui in Den Haag die de kantjes er vanaf loopt?
Ik had het zo gepland dat na twee weken ik door mijn MBs en beltegoed heen was. Perfect.
En nu??
Geld bijstorten omdat T-mobile verzaakt? En dat geld weer verliezen als het ook nog eens gebeurt?

Ik ben echt boos.
icon

Beste antwoord door David 8 augustus 2016, 16:44

Hi EricHaag,

Welkom op ons forum! Dat liep inderdaad niet zo soepel als ik jouw bericht zo lees.

Gelukkig zie ik dat het ondertussen wel goed is gekomen en dat jij sinds vandaag een abonnement hebt. 🙂 Het is dus uiteindelijk goed gekomen, maar ik begrijp dat je hier wel gefrustreerd van bent geraakt. Ik hoop dat we je kunnen laten zien dat dit slechts een incident was.

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor de extra voordelen die je als abonnee hebt bij ons. Zou zonde zijn als je dat misloopt!

Als we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi EricHaag,

Welkom op ons forum! Dat liep inderdaad niet zo soepel als ik jouw bericht zo lees.

Gelukkig zie ik dat het ondertussen wel goed is gekomen en dat jij sinds vandaag een abonnement hebt. 🙂 Het is dus uiteindelijk goed gekomen, maar ik begrijp dat je hier wel gefrustreerd van bent geraakt. Ik hoop dat we je kunnen laten zien dat dit slechts een incident was.

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor de extra voordelen die je als abonnee hebt bij ons. Zou zonde zijn als je dat misloopt!

Als we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan gerust weten!

Reageer