Beantwoord

Omzetting prijsplan. Mag dit?

• 30 november 2015
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

Hallo, Ik had Flex 10 SIM only '06 Resterend tot 21 oktober 2015: € 153,47 Nu veranderd T mobile mijn abonnement en ben ik mijn geld kwijt. Mag dat?
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 1 december 2015, 10:01

Hi Sonja en Andrew1981,

Hier is al een topic voor:
https://forum.t-mobile.nl/overige-abonnementen-351/beltegoed-kwijt-overgang-flex-naar-stel-samen-stel-bij-260269

Kort gezegd, T-Mobile mag een abonnement eenzijdig beëindigen. Omdat je met een Flex abonnement al minimaal 4 jaar buiten contractstermijn bent, hoeft T-Mobile hiervoor ook niks verder aan te bieden. Dat zij je wel iets aanbieden is op zich aardig, maar persoonlijk had ik als een eigen van een Flex 15 abonnement wel een ander aanbod willen ontvangen. Ik heb aan 12 GB toch echt niks. Gebruik nu met mijn Web 'n' Walk standaard gemiddeld 500 MB per maand.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Hoi Sonja5, goeie vraag, mijn vrouw zit in hetzelfde boot. Ben benieuwd hoe tmobile dit gaat oplossen.
Ik weet dat er meer mensen zijn, dus neem ik aan dat T mobile nog met iets goeds komt.
Zou wel heel eng zijn als ze dit zomaar zouden doen vind ik. Dus afwachten maar.
Reputatie 2
Badge +7
Hi Sonja en Andrew1981,

Hier is al een topic voor:
https://forum.t-mobile.nl/overige-abonnementen-351/beltegoed-kwijt-overgang-flex-naar-stel-samen-stel-bij-260269

Kort gezegd, T-Mobile mag een abonnement eenzijdig beëindigen. Omdat je met een Flex abonnement al minimaal 4 jaar buiten contractstermijn bent, hoeft T-Mobile hiervoor ook niks verder aan te bieden. Dat zij je wel iets aanbieden is op zich aardig, maar persoonlijk had ik als een eigen van een Flex 15 abonnement wel een ander aanbod willen ontvangen. Ik heb aan 12 GB toch echt niks. Gebruik nu met mijn Web 'n' Walk standaard gemiddeld 500 MB per maand.
Ik geloof zeker dat T mobile zichzelf helemaal ingedekt heeft en niks aan hoeft te bieden, maar dat wil nog niet zeggen dat ze mijn opgespaarde tegoed in mogen pikken. Al zouden ze daar ook mee weg komen, dan is het toch wel heel slecht gesteld met zo'n bedrijf dat ze van kleine spaarders het geld nodig hebben. Vind het nog steeds griezelig.
Reputatie 7
Badge +15
Hi all,

Aangezien er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Meer informatie over de omzetting van deze abonnementen vind je op deze pagina. Mochten jullie hier nog vragen over hebben dan kunnen deze gesteld worden in dit topic.