Beantwoord

Onbeperkt internet 64kbps

• 22 september 2017
  • 4 reacties
  • 1208 Bekeken

Ik ben op het punt om mijn abonnement te verlengen met een Basis Sim Only, 150 minuten en 100 sms'jes met geen internetbundel. Als ik de forums goed begrepen hebt, betekent dit dat ik dan onbeperkt internet krijg op 64kbps. Is traag, maar goed genoeg voor Whatsapp. Ik heb nu een oud abonnement met 90 minuten, 100 sms'jes en dat onbeperkt internet van 64kbps.

Mijn vraag is dus: Als je "geen internetbundel" kiest bij Basis Sim Only, krijg je dan onbeperkt internet op 64kbps?

Alvast bedankt jullie antwoord 🙂
icon

Beste antwoord door David 22 september 2017, 14:42

Hi Bschmeetz,

Tof dat je wilt verlengen! 🙂

Gelukkig heb je jouw vraag nog wel even gesteld, want de veronderstelling dat je dan lage snelheid hebt, dat klopt niet. Bij Basis Sim stopt de internetverbinding nadat jouw databundel op is, of als je geen databundel hebt, er is dan geen internet meer mogelijk tot je de bundel verhoogt of een aanvuller koopt. Als je een abonnement mét lage snelheid wilt, dan kun je beter Go Sim Only kiezen, daar zit dit namelijk wel bij. We hebben deze pagina waar de 2 varianten vergeleken worden en hier vind je dan ook alle relevante informatie.

Hopelijk is mijn uitleg zo helder, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bschmeetz,

Tof dat je wilt verlengen! 🙂

Gelukkig heb je jouw vraag nog wel even gesteld, want de veronderstelling dat je dan lage snelheid hebt, dat klopt niet. Bij Basis Sim stopt de internetverbinding nadat jouw databundel op is, of als je geen databundel hebt, er is dan geen internet meer mogelijk tot je de bundel verhoogt of een aanvuller koopt. Als je een abonnement mét lage snelheid wilt, dan kun je beter Go Sim Only kiezen, daar zit dit namelijk wel bij. We hebben deze pagina waar de 2 varianten vergeleken worden en hier vind je dan ook alle relevante informatie.

Hopelijk is mijn uitleg zo helder, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Hey David,

Bedankt voor je antwoord.

Inderdaad goed dat je het zegt. Blijkbaar is dat abonnement dan niet meer te krijgen. Omdat ik niet veel verbruik qua internetbundel en bellen, was mijn huidige abonnement perfect voor mij. Voor €5,50 p/maand had ik 90 belminuten, 50 sms'jes en het internet op 64kbps. De klantenservice had mij ook gebeld om te informeren dat mijn abonn niet meer aangeboden werd.

Ik ga kijken op de site wat dan het beste voor mij is. Het gaat mij er vooral om dat ik whatsapp overal kan gebruiken. ;)

Thanks
Reputatie 4
Badge +5
Hallo,

T-Mobile verkoopt via Miky een andere variant met 64 Kbps. Misschien is dat een oplossing.

- Snotaapje;)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bschmeetz,

Veel succes met het maken van je keuze! Ik zie dat Snotaapje ook een handige tip heeft gegeven. 🙂

Reageer