Beantwoord

Onbeperkt internet bij Basis sim prijsplan

• 20 april 2016
  • 6 reacties
  • 461 Bekeken

Hallo,

Ik heb al jaren een abonnement bij T-mobile en altijd gold dat wanneer mijn internetbundel op was, ik vertraagd internet kreeg. Nu heb ik sinds maart weer een nieuw abonnement, maar wanneer nu mijn internet bundel op is, krijg ik geen vertraagd internetbundel. Is hier een reden voor?

Groeten,
Rosa
icon

Beste antwoord door Hajar 21 april 2016, 11:07

Hi Rosa,

Welkom op ons forum.

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat gebruik maakt van het Basis Sim abonnement. Bij dit abonnement stop je internetbundel automatisch na het bereiken van je internet bundellimiet. Dit geven wij ook aan op deze pagina waar je meer informatie kunt vinden over je abonnement en bundels. Alleen bij een Stel Samen & Stel Bij abonnement kun je onbeperkt internetten tegen een lagere snelheid nadat je internetbundel op is.

Heb je nu meer duidelijkheid? Trek even aan de bel als je nog vragen hebt. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Het hangt er een beetje af van wat voor type abonnement je hebt. Welke prijsplan heb je? Hoewel ik betwijfel of er nog abonnementen bestaan bij T-Mobile waarbij je buiten je bundel per MB gaat betalen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rosa,

Welkom op ons forum.

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat gebruik maakt van het Basis Sim abonnement. Bij dit abonnement stop je internetbundel automatisch na het bereiken van je internet bundellimiet. Dit geven wij ook aan op deze pagina waar je meer informatie kunt vinden over je abonnement en bundels. Alleen bij een Stel Samen & Stel Bij abonnement kun je onbeperkt internetten tegen een lagere snelheid nadat je internetbundel op is.

Heb je nu meer duidelijkheid? Trek even aan de bel als je nog vragen hebt. 🙂
Bedankt! Is er dan nu nog een mogelijkheid dat ik dat verander? Of kan dat pas weer als ik een nieuw abonnement moet afsluiten?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Rosa,

Je kan ook tijdens je contractperiode overstappen naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Meer informatie over de overstap vind je in het overstap topic.

Mocht je hier gebruik van willen maken dan horen we het graag van je. Dan gaan wij ermee aan de slag. 😉
Ja ik stap dan graag over. Wat voor kosten zitten hier aan verbonden?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Rosa,

Een terechte vraag. Had je toevallig al een kijkje genomen in het overstap topic?

Je maakt op dit moment gebruik van een Sim-Only abonnement, hierdoor hoef je geen kosten te betalen voor het afkopen van en toestel. De overstap zelf is dus kosteloos. Houd er wel rekening mee dat je eerste factuur bij het Stel Samen & Stel Bij abonnement even hoog zal zijn als je huidige facturen exclusief de kortingen.

Mocht je na de eerste maand toch liever andere bundels willen gebruiken om bijvoorbeeld je maandkosten te verlagen of meer MB's tot je beschikking te krijgen dan is dat mogelijk. Je kan elke bundel 1x per maand omhoog en omlaag aanpassen. Ook kan je de bel- en internet bundel helemaal uitschakelen als je hier geen gebruik van wilt maken.

Als je hiermee akkoord gaat dan zorgen wij er voor dat je wordt overgezet naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Je krijgt hierbij in eerste instantie de volgende bundels:

Startabonnement €10,-
Onbeperkt bellen + 120 EU €10,-

Mocht je liever ook direct een internet bundel geactiveerd willen hebben dan kan je dit bij ons aangeven. Neem een kijkje op de prijslijst overzicht en laat ons weten welke bundels (minimaal €20,- totaal) je geactiveerd wilt hebben.

Reageer