Beantwoord

Onbeperkt internet in app

• 17 september 2017
  • 4 reacties
  • 369 Bekeken

Beste ik heb een 2 vragen

vraag 1
als ik in My t-mobile app ga kijken dan zie ik dat ik onbeperkt internet heb staat

en er staat dit ook in de app onbeperkt internet op lage snelheid ???

Hoe kan dat ik heb 6gb internet zie foto

vraag 2
hoe kan dat me 4g snelheid zoooo traag is zie foto van speedtest
lijk mij dat dit is niet goed gaat

graag hoor ik meer info hier over

als goed is kunnen jullie de speedtest ook zien
icon

Beste antwoord door Hajar 19 september 2017, 10:57

Hi Dennis,

Jij hebt een Stel Samen & Stel Bij abonnement een 6GB databundel. Als je databundel op is kun je gebruik maken van onbeperkt internet op een lage snelheid namelijk 64kb. Dit zie je zelf ook terug op de screenshot die je hebt gedeeld. Mocht je gebruik willen maken van snel internet nadat je databundel op is, dan kun je een MB-aanvuller kopen.

Je geeft aan dat je traag internet ervaart. Had je op dat moment nog genoeg MB's? Of was je databundel op en maakte je gebruik van internet op lage snelheid? Ervaar je deze snelheid op iedere locatie of op één specifieke locatie?

Ik hoor graag van je.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste ik heb een vraag als ik in My t-mobile app ga kijken dan zie ik dat ik onbeperkt internet heb staat

Hoe kan dat ik heb 6gb internet zie foto
Reputatie 3
Beide vragen hebben misschien dezelfde oorzaak. Is je bundel misschien op waardoor je op beperkte snelheid verder kan internetten? Hoewel de gehaalde snelheid daarvoor nog steeds erg hoog is. Je zou niet meer dan 64 Kbit moeten halen dan, precies de Edge snelheid.
Hallo

Mijn bundel op denk het niet wand heb geen sms gekregen van t-mobile
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Jij hebt een Stel Samen & Stel Bij abonnement een 6GB databundel. Als je databundel op is kun je gebruik maken van onbeperkt internet op een lage snelheid namelijk 64kb. Dit zie je zelf ook terug op de screenshot die je hebt gedeeld. Mocht je gebruik willen maken van snel internet nadat je databundel op is, dan kun je een MB-aanvuller kopen.

Je geeft aan dat je traag internet ervaart. Had je op dat moment nog genoeg MB's? Of was je databundel op en maakte je gebruik van internet op lage snelheid? Ervaar je deze snelheid op iedere locatie of op één specifieke locatie?

Ik hoor graag van je.

Reageer