Beantwoord

Onbeperkt internet kan niet aangevuld worden

• 1 december 2016
  • 2 reacties
  • 339 Bekeken

Ik heb laatst mijn abonnement verhoogd tot onbeperkt internet. Nu ben ik over mijn daglimiet heen en kan ik mijn internet niet verhogen. Als ik naar mijn verbruikstatus ga (waar ik volgens mijn SMS de gratis aanvuller zou kunnen bestellen) staat daar het bericht 'Op dit moment zijn er geen producten om je MB's mee aan te vullen beschikbaar'
icon

Beste antwoord door Amy 2 december 2016, 09:20

Hey ZvanJ,

Super fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is! 😃

Was je bundel al helemaal op toen je de MB-Aanvuller wilde aanschaffen? De eerste MB-Aanvuller kun je namelijk aanschaffen wanneer je bundel voor 80% op is,.De tweede (en derde en vierde etc) MB-Aanvuller kan pas geactiveerd worden wanneer de MB-Aanvuller daarvoor 100% op is. Op deze pagina vind je nog meer algemene informatie over oneindig online.

Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt?
Bekijk origineel

2 reacties

Zie net dat hij het in de app wel doet, alleen op de internetpagina niet
Reputatie 7
Badge +15
Hey ZvanJ,

Super fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is! 😃

Was je bundel al helemaal op toen je de MB-Aanvuller wilde aanschaffen? De eerste MB-Aanvuller kun je namelijk aanschaffen wanneer je bundel voor 80% op is,.De tweede (en derde en vierde etc) MB-Aanvuller kan pas geactiveerd worden wanneer de MB-Aanvuller daarvoor 100% op is. Op deze pagina vind je nog meer algemene informatie over oneindig online.

Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt?

Reageer