onbeperkt of toch niet ?

ik lees het volgende op de t mobile site :

Wat betekent onbeperkt internet bij T-Mobile?

Onbeperkt internet bij T-Mobile houdt in dat je onbeperkt toegang hebt tot mobiel internet zonder onverwachte extra kosten achteraf. Onbeperkt betekent bij ons dus blijvend internettoegang. Binnen de databundel die je koopt kun je alles op internet doen tegen een vaste prijs. Als je bundel op is, blijf je met de additionele Onbeperkt Internet Voordeelbundel voor een klein bedrag toegang houden tot internet. Je kunt dan nog steeds mailen, surfen, whatsappen, facebooken en twitteren, maar het gaat met een snelheid van 64 kb/s wel trager. YouTube kijken en streaming muziek luisteren, lukt echter niet meer. Wil je wel zaken als streaming audio en video kunnen blijven gebruiken, dan kun je extra datategoed bijkopen waarmee je weer alles kunt doen.

ik heb even in de dikke van dale gekeken en daar staat dit :

on·be·perkt (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
onbegrensd

snap ik het nou niet of heeft t mobile het niet begrepen. dit riekt naar misleiding.

13 reacties

Reputatie 1
Zoek meteen even het woord "over-al" op, volgens mij betekent dat in het TMobiles vertaald namelijk "nergens behalve in Nederland" (als het mee zit).
Reputatie 2
Op 64kbs is het ook nog eens 'sporadisch' internet, als ze een stabiele datastroom zouden geven dan is 64kbs best te doen, dat merk ik 's morgens heel vroeg alhier, overdag wordt het een marteling.
Met gewoon internet lukt het al niet,valt steeds uit en aan,dus bij 64kb zal ik wel helemaal niks hebben.
3G is ook een ramp,doet het meer niet dan wel.
Waarom is het misleiding?

Er staat toch duidelijk bij wat de voorwaarden zijn?
Het woord onbeperkt duidt aan dat je nooit door je mb heen bent.
Het is de benaming voor dit product, die moet kort zijn. Je kan een bundel niet 'internet met eindeloos aantal MB's maar als je bundeltegoed op is gaat je snelheid omlaag en moet je betalen om de snelheid weer omhoog te krijgen' noemen.
Reputatie 1
Misschien een idee om de oude slogan "Overal en Altijd" te vervangen door een nieuwe, iets in de trant van "Nergens behalve in Nederland, Op zijn tijd......"?

http://i40.tinypic.com/akcuti.jpg
Reputatie 7
Badge +9
Hier is de RCC (Reclame Code Commissie) ook al 4 keer over bezig geweest.

Laat ik het zo zeggen: Als de abbonementen écht onbeperkt gaan worden als vroeger, krijgen we óf 200kbps max, óf bundels van 120 euro en hoger.

Kies maar welke je liever hebt. ;)

Deze klachten zijn precies wat de oorzaak waren van de enorme prijsstijgingen en de databundels. (De overheid ging toen vragen stellen over het begrensen van sites als Youtube en Facebook, waarop ze besloten dat dit niet mocht, en werden wij als klant opgescheept met joekels van bedragen.)
Reputatie 1
Persoonlijk zou ik zo tekenen voor de 200kbps, maar dan wel echt de VOLLE 200kbps "overal en altijd" zeg maar....... :D TV en films kijken doe ik wel op de uuhh, TV....... :p 
Reputatie 7
Badge +9
@Dwieb Die had ik op m'n oude Relax 25 '10 abbo, maar dat werkte om eerlijk te zijn ook voor geen meter... Google.com laden duurde zo'n 20 seconden.

200kbps is dan namelijk onder 'optimale' omstandigheden. Zo'n beetje zoals die 14.4Mbps die niemand haalt. (Ik kom niet eens boven de 6Mbps) ;)

Dus je zit dan met zo'n 80Kbps gemiddeld... 😉
Reputatie 1
Moet je nagaan wat je dan overhoudt van die 64kbps van de "onbeperkt bundel", dat is ook het hele probleem! :eek: Dat is geen Internet meer.......... 😞 Ja tuurlijk je kan er nog wel mee whatsappen, als je terug bent van het boodschappen doen is je bericht al verstuurd...... -:) En het ligt altijd overal aan behalve aan TMobile......... Wat dat betreft is het net de NS; in de herfst liggen er blaadjes op het spoor, in de winter zijn de wissels bevroren, in de zomer is het te heet en in de lente is het weer wat anders.....
Reputatie 7
Badge +9
En dan moet je voorstellen degenen die er ook nog eens Internet Explorer voor gebruiken.... Zit je op je 80e verjaardag, krijg je van je collega eindelijk de "Gefeliciteerd met je 25e verjaardag!" email binnen.... 😛
Reputatie 1
Dat moet er in de praktijk ongeveer zo uitzien?:

http://i39.tinypic.com/9zn8d0.jpg
ben sindskort , voor het eerst over me bunden gegaan. en inderdaad terug gezet naar 64kbps...

wat blijkt blijkt nou, ik haal in de praktijk niet eens 24kbps mag t-mobile dit als internet verkopen ??

wat een oplichting zeg!!!!! gwn pure oplichting dit!! nu.nl laden duurt zolang dat je hetr vanzelf sluit!!! en dan bezoek je de mobiele website.
Reputatie 6
@Danielson, welkom op het forum.
Buiten mijn bundel heb ik theoretisch 64 KB/s en dat haal ik ook vaak als ik buiten de bundel ben. In de bundel 1MB, haal ik ook. Heb je al op de dekkingskaart gekeken? Welke snelheid haal je binnen je bundel? Heb je misschien app's draaien die stiekem internet gebruiken?

Reageer