Beantwoord

Oneindig Online MB-Aanvuller langzame snelheid

  • 20 december 2016
  • 20 reacties
  • 1198 Bekeken

Hallo,
Ik ben echt een internet gebruiker maak er veel gebruikt van zoals:
Whatsapp/facebook/netflix/youtube/ veel streamen etc overal waar ik heen ga.
Als abonnement heb ik:
Internetbundel Oneindig Online incl. 2GB EU + Datavrije Muziek € 70,70 p/m.

Als Oneindig Online is er maar 5GB data per dag te gebruiken,
is veel te weinig vooral voor streamers me vorige abbo was 20GB.
Maar dat was net niet genoeg vandaar dat ik Oneindig Online nam.
Ik snap wel dat Onbepert Internet vanaf 35,- of zoiets als je data op is naar 64kbps veranderd.
Onbeperkt internet op je smartphone in NL voor € 70,- per maand

Dit wordt er aangeboden:
Altijd mobiel op de hoogst mogelijke snelheid
Start elke dag met 5 GB en gratis onbeperkt aanvullen met 1 GB
2 GB per maand om in de EU te gebruiken

Alleen als de 5GB wordt gereset per 24u heb je snel internet.
MB-aanvuller 1GB onbeperkt aanvullen 0,00 Gratis leuk maar niet altijd zoals op je de foto ziet.

Zoals je ziet staat er:
Je MB's zijn succesvol aangevuld en direct beschikbaar.
Over een minuut kun je dit ook terugzien in je verbruikstatus, als je hem bijwerkt.
En heb ik zo vaak gewacht en opnieuw geprobeerd op de T-Mobile app en de browser.
MB-aanvuller zit vast misschien want het werkt totaal niet i.p.v 1min wachten werkt het na 15min nog niet!

Waarom heb ik nog Oneindig Internet als je continu langzaam internet hebt.
Ik vul de MB-aanvuller elke dag aan en als men misbruik van maakt "so what" je betaald toch er voor 70,- p/m.:?
Ik weet niet of ik tevreden bent met deze bundel met wat ze je aanbieden dat je dat ook echt krijg.
MB-aanvuller werkt niet meer op me mobiel en ook niet op mijn computer via (tethering)

MB-aanvuller fixen(optie versnellend krijgen) of Oneindig Internet = Oneindig Internet Data
Snap niet dat er nog een limiet eraan is verboden.:(
Helaas is deze lijst best groot geworden :S

Geen idee of ik van provider of me internet stopzetten
Wordt dit a.u.b gefixed ??


Met vriendelijke groet,
Ash
icon

Beste antwoord door Amy 21 december 2016, 11:05

Hey Ash,



Het is een flink verhaal geworden maar wel een heel duidelijk verhaal! Als ik het allemaal goed begrijp blijf je langzaam internet houden ook nadat je een MB-Aanvuller activeert en dat hoort natuurlijk niet! Ik wilde dit zojuist voor je doorzetten naar onze technische jongens maar ik zag dat mijn collega dat gisteren al voor je gedaan heeft! ;)



Mijn collega's nemen dit nu in onderzoek en nemen contact met je op als zij vragen hebben of als ze je van een oplossing willen voorzien. Houd er rekening mee dat we bellen met een onbekend nummer. Ik ben er zeker van dat we er voor gaan zorgen dat je snel weer optimaal gebruik kunt maken hiervan! Ook wil ik je bedanken voor het doorgeven van deze feedback mijn collega's kunnen nu ook gaan achterhalen of meerdere gebruikers hier problemen mee hebben.



Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Ash,

Het is een flink verhaal geworden maar wel een heel duidelijk verhaal! Als ik het allemaal goed begrijp blijf je langzaam internet houden ook nadat je een MB-Aanvuller activeert en dat hoort natuurlijk niet! Ik wilde dit zojuist voor je doorzetten naar onze technische jongens maar ik zag dat mijn collega dat gisteren al voor je gedaan heeft! ;)

Mijn collega's nemen dit nu in onderzoek en nemen contact met je op als zij vragen hebben of als ze je van een oplossing willen voorzien. Houd er rekening mee dat we bellen met een onbekend nummer. Ik ben er zeker van dat we er voor gaan zorgen dat je snel weer optimaal gebruik kunt maken hiervan! Ook wil ik je bedanken voor het doorgeven van deze feedback mijn collega's kunnen nu ook gaan achterhalen of meerdere gebruikers hier problemen mee hebben.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!
Hallo Amy,

Bedankt voor het reageren!
De MB-Aanvuller kan ik niet eens activeren niet via app en ook niet via de site.Het liet wel zien dat ik over een minuut moet wachten.
En een bericht van dat ik het terug ziet in mijn "Verbruikstatus" maar dat laat die niet zien. Ook niet na een paar minuten wachten vernieuwen/bijwerken helpt niet telkens 0 KB. Misschien dat het ligt aan de service van de website en Mobiel-data staat op LTE.

Van morgen had ik wel ff snel internet alleen niet meer zodra die 5GB op was.
En dan weer gedoe met de MB-aanvuller die helemaal niet eens werk.
Zeer ontevreden, hoe lang duurt dit nog??? :(:(
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ash,

Wanneer je databundel is verbruikt dan ga je inderdaad gebruik maken van de basis snelheid. Normaal gesproken zou je direct een MB-aanvuller kunnen activeren, maar daar gaat het dus mis bij jou. Onze technische specialisten zullen dit voor jou onderzoeken en hopelijk zullen ze je snel van een oplossing voorzien! Ik kan je niet zeggen hoelang dat gaat duren ook in verband met de feestdagen, maar hopelijk snel genoeg!

Fijne feestdagen alvast! 🙂
Hey Hajar,

Inderdaad wanneer je databundel op is dat het basis snelheid wordt gebruikt. Maar bij heb ik vaak dat ik nog data over heb (4990MB) gewoon maar wel basis snelheid. MB-aanvuller is helemaal een probleem die activeer niet eens ook niet later na vernieuwen(F5) bijwerken in browser en app. Ik hoop dat ze het snel oplossen zit al een week mee. En bedankt! Wens je ook alvast prettige feestdagen! 😃
Reputatie 6
Badge +15
Hi Johnnie,

Ik zie dat je ondertussen mijn collega hebt gesproken aan de telefoon. Heeft hij al je vragen kunnen beantwoorden? 🙂
Hoi Amy,

Ik ben ook benieuwd naar het antwoord. Het groene scherm blijft voortdurend staan bij verversen. Heb het nu via app/verbruikstatus en klikken op gb aanvullen voor elkaar gekregen. Maar soepel gaat het allemaal niet!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nautio25,

In het geval van JohnnieWalker ging het vooral mis bij de internetsnelheid, maar ook het aanvullen liep niet lekker. Zou je kunnen aangeven of het bij jou alleen om het aanvullen gaat of dat de snelheid ook gebrekkig blijft?

Als je een mindere snelheid ervaart, zou je dan kunnen aangeven of je dit op meerdere locaties hebt of alleen op één specifieke plek. We kunnen dan nagaan of het een netwerktechnisch probleem is of dat het bij de bundel zelf zit.

We horen het graag van je!
Hallo David,

Het gaat bij mij alleen om de aanvuler. Je krijgt sms bij 80 en 100% verbruik maar het aanvullen lukt vaak niet meteen, soms pas na een uur. Probeerde het net ook weer, ben door data heen maar aanvuller geeft aan dat ik niet kan aanvullen. Lijkt ergens een behoorlijke vertraging te zitten.
Op dit moment heb ik het weer..
Moest dit doorgeven aan klantenservice.
Tijd: 15:00
4830MB over en snelheid is 30kps
Heb gewoon voldoende data maar geen hoge snelheid internet.. wordt tijd voor 5G??:8
Reputatie 7
Badge +20
@nautio25

Het kan soms even duren voor er de mogelijkheid wordt gegeven voor je weer kunt aanvullen. Als je al een aanvuller hebt is dit sowieso pas nadat de MB's volledig verbruikt zijn. Wanneer dit het geval is, zou het niet zo lang moeten duren. Zou je een drietal voorbeelden kunnen doorgeven van momenten waarop het heel lang duurt voor je weer kunt aanvullen? We kunnen dit dan doorzetten naar onze technische specialisten, zodat ze kunnen kijken of hier iets aan te doen is.

@Johnniewalker

Heb je dit dan ook toevallig op één locatie of maakt dat niet uit? Wanneer je de aanvuller hebt aangeschaft, blijft de snelheid dan laag, ook na langere tijd? Zou je, voor de zekerheid, eens opnieuw kunnen opstarten wanneer je dit probleem ervaart? De telefoon wordt dan weer opnieuw aangemeld op het netwerk en wellicht helpt dit al om het probleem aan te pakken.

Meer voorbeelden ontvangen we natuurlijk ook graag van je! 🙂
Heb weer problemen met de MB-aanvuller..
@David vaak gewoon een locatie meestal thuis 't meest.
Nou maand geleden zelfs bij aanvullen kreeg ik lage internet snelheid ja.
Wanneer ik deze problemen krijg zet ik me tel uit en weer aan als 't niet werkt op de app probeer ik het via browser Chrome.
Elke keer als ik aan het toevoegen ben krijg ik een foutmelding.
Ik probeer nu MB-aanvuller te gebruiken en krijg dit foutmelding met:
Er is een fout opgetreden, probeer het later nogmaals.
Reputatie 7
Badge +20
Hey JW,

De laatste 4 berichten zijn qua tijdstip redelijk snel na elkaar, kan het zijn dat later toch alsnog gelukt is? We hadden gisteren namelijk problemen met My T-Mobile. Aangezien we je een maand niet terug hadden gezien en je precies nu weer problemen hebt, dat is wel erg toevallig! 😉 Zou je kunnen laten weten of het nu wel lukt en hoe het de afgelopen maand is gegaan? Werkte het toen wel (goed)?
Afgelopen maand heb ik wel internet alleen was ik zelf niet zo veel op internet.
Tenminste wanneer ik niet MB aanvuller hoefde te gebruiken heel soms 1 keer.
Nu ik veel van internet gebruik maak raak me data op en probeer ik MB aan te vullen.
En hierdoor is de service van de optie (MB-Aanvuller) niet werkend.
Eerst reageerde het niet vulde de mb's aan maar bleef continue trage internetsnelheid.
En nu krijg ik een foutmelding en vult de mb's niet meer zoals op de foto's.
Heb dit ook geprobeerd met computer door tethering usb te gebruiken en lukte ook niet.
Niks helpt meer moet 24u wachten om de 5GB te krijgen daarna 1GB aanvuller werkt gewoon NIET meer.
Reputatie 7
Badge +20
Hey JW,

Mijn excuses ik had iets over het hoofd gezien wat in dit geval cruciaal is in dit probleem. Op dit moment heb je namelijk een openstaande factuur die al betaald had moeten zijn. Hierdoor heb jij niet de mogelijkheid om aan te vullen, dit is namelijk geblokkeerd. Het gaat om de factuur van 2 januari en deze had op 12 januari betaald moeten zijn. Sorry dat ik dit niet eerder had aangekaart!

Ik raad je aan de openstaande factuur zo spoedig mogelijk te voldoen, zodat de blokkade gelijk opgeheven kan worden. Je kunt via My T-Mobile, onder het kopje 'Facturen' bekijken om welk bedrag het gaat en dit direct voldoen. Daarnaast kun je dit ook nog via andere methoden voldoen. Nadat de blokkade opgeheven is, zou het mogelijk moeten zijn om aanvullers aan te schaffen.

Laat je weten of het gelukt is?
Beste mensen,

Als ik dit zo bekijk, lijkt het op een scam. Net doen of je unlimited internet, en snelheid hebt, maar dat is gewoon niet waar, gewoon een leugen. Software die gewoon niet zou werken.. dat geloof je toch zelf niet? Je rekening niet betalen wordt dan 'uitgelokt'. Want: Waarom wel betalen voor geen waar (=product)? Zouden jullie graag willen dat jullie ook 'geld aanvullers' kregen die niet werken, ipv dat de rekening 'echt' werd betaald?
Ik denk dat er moet worden opgehouden met mensen voor de gek houden! Of denken jullie dat zo'n abonnement goedkoop is? Er worden miljarden verdiend aan ons, geef ons dan ook wat we willen als we er voor betalen! Unlimited = ongelimiteerd! Zoek dat eens op in een woordenboek, en houd op betalende mensen zonder reden voor te liegen.
Laten we gewoon samen begrijpen waar het om gaat. Wij willen onbeperkt van internet gebruik kunnen maken, met een goede snelheid, daarom nemen we zo'n abonnement. Laten we dan elkaar niet afzeiken, maar gewoon doen wat we zeggen? Unlimited = ongelimiteerd, en snelheid is niet 64Kb/s. Dat is mensen besodemieteren, en onnodig frustreren. Hoe je het ook probeert voor de 'firma' uit te leggen. Probeer aub niet op politici te lijken: Liegende zakkenvullers, loze beloftes en gelegaliseerde diefstal.

MVG,
Oddball.
Hallo,
De aanvuller werkt bij mij, maar het is een onnodige, mi ook overbodige, en door het trage internet, tijdrovende handeling, als jullie gewoon doen wat je belooft: Unlimited is ongelimiteerd, dus: ZONDER LIMIET! Is dat allemaal niet nodig.
Schaf de limiet af en geef de mensen de vrijheid waar ze voor betalen! En houd op misleidende boodschappen te geven waar mensen in trappen. Waarom die leugens?
Bevrijd jezelf van die leugens, en schaf de limiet af!
MVG,
Oddball.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Oddball,

Ik heb zojuist op jouw andere bericht gereageerd. Zou je het bij één topic voor jouw vragen kunnen houden? Op die manier houden we de discussie centraal en voorkomen we dubbele berichten.
David,

Ik reageer op topics van anderen, zoals je kunt zien.
En zolang deze topic door meerdere mensen wordt gebruikt, zie ik niet in waarom ik er een voor mezelf nog bij zou willen plaatsen, vandaar.
Je ziet dat dit onderwerp leeft, of niet?
Ik vind het niet erg om op meerdere plaatsen te reageren als dat nodig is. Als jij vindt dat dat vervelend is, reageer je toch gewoon niet?
Of wil je net als de NWO, maar een topic, waar je alleen maar in mag schrijven wat is voorgeschreven?
Voorlopig hebben we nog iets dat lijkt op vrijheid van meningsuiting, en daar maak ik gebruik van zoals mij goeddunkt. En de waarheid? Die ligt hier niet in het midden, denk daar wel ff aan! We worden voorgelogen! En dat weet jij ook wel, en de drijfveer is controle en angst dat er iets fout zal gaan. Je kan daar echter alleen achter komen door los te laten, en ECHT te zien wat er gebeurt.
Wil je weten wat ik denk? Verhoog de limiet naar 7GB, en kijk wat er dan gebeurt, en dan naar 10, en als je ziet dat er niks kapot gaat, laat je het gewoon los. Niemand gebruikt meer dan ie gebruikt, dat is nu eenmaal zo. En wat is misbruik? Grote applicaties downloaden? Porno streamen? Ik weet niet wat misbruik is, behalve je macht gebruiken om mensen te beperken in hun mogelijkheden, dat is misbruik.

Met een oprechte vriendlijke groet van een gedreven waarheidsvinder.. ;-)
Oddball
Reputatie 7
Badge +20
Hi Oddball,

Ik heb zojuist op het andere topic gereageerd. Daar had ik je ook al uitleg gegeven over de reden waarom er voor een dagtegoed van 5 GB plus aanvullers is gekozen. We zullen jouw eventuele verdere vragen in het andere topic behandelen.
Hallo David,

Dat is goed hoor! ;)
Ik ben hier nu toch klaar..
Toch bedankt voor je reactie hier.

Mvg.

Oddball

Reageer