Beantwoord

Oneindig Online met 1 GB aanvuller

• 8 januari 2017
  • 6 reacties
  • 1580 Bekeken

Hallo , heb oneindig internet €70 per maand , aangezien ik grote verbruiker ben , krijg ik maar 5GB per dag en kan ik deze maar 1 keer aanvullen met 1GB , na gesprek met medewerker werdt er gezegd dat ik oneindig kan bijvullen met 1 of 2GB ? Nou dit werkt niet , je kunt 1 x 1GB bijvullen en dat was het , hoe kan ik meer bijvullen kosteloos omdat ik hiervoor ook betaal
icon

Beste antwoord door Amy 9 januari 2017, 15:12

Hey Appelke,

Goed dat je deze vraag stelt. Ik help je graag verder. 🙂

Ik zie inderdaad dat je gebruik maakt van Oneindig Online. Je kunt hierbij inderdaad onbeperkt aanvullen met 1 GB wanneer de 5 GB op is. De eerste keer kun je aanvullen zodra de 5 GB bundel op 80% is. Vervolgens kun je pas weer aanvullen zodra de 1 GB bundel helemaal verbruikt is. Wanneer je dus al gebruik maakt van een 1 GB aanvuller kun je pas een nieuwe 1 GB aanvuller activeren als de vorige helemaal op is. Is dit wellicht waar het verkeerd gaat?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Appelke,

Goed dat je deze vraag stelt. Ik help je graag verder. 🙂

Ik zie inderdaad dat je gebruik maakt van Oneindig Online. Je kunt hierbij inderdaad onbeperkt aanvullen met 1 GB wanneer de 5 GB op is. De eerste keer kun je aanvullen zodra de 5 GB bundel op 80% is. Vervolgens kun je pas weer aanvullen zodra de 1 GB bundel helemaal verbruikt is. Wanneer je dus al gebruik maakt van een 1 GB aanvuller kun je pas een nieuwe 1 GB aanvuller activeren als de vorige helemaal op is. Is dit wellicht waar het verkeerd gaat?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Hoi Amy ,

Zal dit vanavond proberen en laten weten of dit goed werkt ,
Is het niet mogelijk om 10GB per dag te krijgen en dan een aanvullen ?

Groet patrick
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patrick,

Het is niet mogelijk om 10GB per dag te krijgen, Zoals Amy aangeeft krijg je 5GB per dag en kun je onbeperkt aanvullen met 1GB. Zorg er wel voor dat je 1GB aanvuller wel is verbruikt anders kun je geen nieuwe aanschaffen.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid! 🙂
Beste hajar ,

Ik heb het getest en werkt dus niet , heb net alles verbruikt , dus
5GB en nog eens de 1GB aanvuller , deze is nu ook volledig op
En als ik naar mb bijvuller ga zegt hij dat niet kan bijgevuld worden
omdat hij zegt dat er nog een actieve aanvuller is , terwijl deze
Ook al opgebruikt is

Hoe moet ik dit nu oplossen
Hoi hadjar ,

Het werkt wel zie ik nu , maar voor dat je de 1GB aanvuller
Kunt gebruiken duurt meer dan 5 min

Groet en hoop dat snel kan overstappen Nasr het snellere