Vraag

Ongevraagd Netflix

• 30 juni 2020
  • 9 reacties
  • 818 Bekeken

Reputatie 2

Had vanohtend via e-mail mijn betaalspecificatie binnen en daar zaten extra kosten, a € 7,99  voor een Netflix abonnement bij??? Waar komen die ineens vandaan? 

Ik heb dit niet via T-Mobile aangevraagd want heb al heel lang een abbo op Netflix waarvoor ik iedere maand €13,99 rechtstreeks aan Netflix betaal!!! Beetje rare gang van zaken dit....

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @SB0172 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je kosten maakt door mobiele diensten. Bij T-Mobile kun je via je factuur betalen voor diensten van derde partijen. Vaak gaat het bij diensten van derde partijen om een abonnement van een specifieke dienst. In dit geval ben je op een of andere manier aangemeld voor een Netflix dienst. In dit topic kun je er meer uitleg over vinden. Je kan je hiervoor afmelden via Payinfo en mocht je helemaal geen gebruik willen maken van betaalde diensten op je factuur, dan kan je via My T-Mobile een blokkade instellen zodat je vanaf nu sowieso geen kosten meer kan maken aan zulke diensten. Ik heb voor nu de extra kosten die je hebt gemaakt vergoed. Hopelijk is hiermee alles naar wens. 

Ik hoor graag of je nog hulp nodig hebt, we staan altijd voor je klaar!

ik heb hier nu ook ineens last van de eerste keer meteen gebeld was 8,99 ze zeiden oke het kan zijn dat je t perongeluk hebt gedaan maar het is eenmalig deze maand kijk ik weer is het 13,99 geworden ik heb zo netflix als t mobile gebeld maar het zou niet meer voorkomen en nu wordt ik weer keihard geboord. Hoe kan ik dit stoppen en mn geld terug krijgen.

Thnx.

Reputatie 2

@Hajar Bedankt maar ik heb het al telefonisch opgelost met de klantenservice. Als het goed is dan wordt er voor Netflix niets meer in geen rekening gebracht. Fijne dag 👍

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BarbaraG 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee! 

@MrNickert Jouw gegevens heb ik bij de hand. Wij gaan dit verder uitzoeken en ik houd je op de hoogte!

Reputatie 1

Bij mij precies het zelfde probleem. Nooit iets afgesloten bij Netflix via mijn 06, heb al een direct abonnement bij Netflix lopen. Gaat er niet iets fout bij T-mobile of partners?

Reputatie 2

Ok dankjewel  ik bel ze zometeen wel ok

Reputatie 7
Badge +5

Dat is ook logisch. Ongetwijfeld wordt dat voor je opgelost door T-Mobile. Zij kunnen in jouw factuur kijken. Dat kunnen wij als medeklanten op de klantencommunity niet. Webcare leest mee, dus geen zorgen.

Vraag is wel waar het vandaag komt. Het hoeft dus niet vanuit T-Mobile te komen. Sommige advertenties zitten gehaaid in elkaar, waardoor per ongeluk klikken al voldoende is om een abonnement af te sluiten. Wat ook nog wil helpen is om dit formulier in te vullen. Daarmee start je een formeel onderzoek. Naast het blokkeren via de My T-Mobile site natuurlijk. 

Reputatie 2

Nee ik heb geen wijzingen doorgevoerd. Op mijn eerdere rekeningen komt het hele woordje Netflix ook nergens voor....Waarom zou ik mij abonneren op een dienst die ik al heb? Echt ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb aangevraagd

Reputatie 7
Badge +5

Goedemorgen @BarbaraG,

Je kunt via jouw mobiele abonnement ook diensten afnemen, zoals SMS diensten. Dit kun je uit zetten in jouw My T-Mobile omgeving. Soweiso handig, want zo voorkom je extra kosten.

Heb je toevallig pas jouw abonnement vernieuwd? Soms is er een aanbieding, waarbij je Netflix krijgt. Je zou dan Inderdaad de kosten voor Netflix moeten zien, maar dan ook een verrekening later op de factuur.

Reageer