Vraag

Ongevraagd Netflix

  • 30 juni 2020
  • 7 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 2

Had vanohtend via e-mail mijn betaalspecificatie binnen en daar zaten extra kosten, a € 7,99  voor een Netflix abonnement bij??? Waar komen die ineens vandaan? 

Ik heb dit niet via T-Mobile aangevraagd want heb al heel lang een abbo op Netflix waarvoor ik iedere maand €13,99 rechtstreeks aan Netflix betaal!!! Beetje rare gang van zaken dit....


7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BarbaraG 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee! 

@MrNickert Jouw gegevens heb ik bij de hand. Wij gaan dit verder uitzoeken en ik houd je op de hoogte!

Reputatie 2

@Hajar Bedankt maar ik heb het al telefonisch opgelost met de klantenservice. Als het goed is dan wordt er voor Netflix niets meer in geen rekening gebracht. Fijne dag 👍

Reputatie 7
Badge +5

Goedemorgen @BarbaraG,

Je kunt via jouw mobiele abonnement ook diensten afnemen, zoals SMS diensten. Dit kun je uit zetten in jouw My T-Mobile omgeving. Soweiso handig, want zo voorkom je extra kosten.

Heb je toevallig pas jouw abonnement vernieuwd? Soms is er een aanbieding, waarbij je Netflix krijgt. Je zou dan Inderdaad de kosten voor Netflix moeten zien, maar dan ook een verrekening later op de factuur.

Reputatie 2

Nee ik heb geen wijzingen doorgevoerd. Op mijn eerdere rekeningen komt het hele woordje Netflix ook nergens voor....Waarom zou ik mij abonneren op een dienst die ik al heb? Echt ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb aangevraagd

Reputatie 7
Badge +5

Dat is ook logisch. Ongetwijfeld wordt dat voor je opgelost door T-Mobile. Zij kunnen in jouw factuur kijken. Dat kunnen wij als medeklanten op de klantencommunity niet. Webcare leest mee, dus geen zorgen.

Vraag is wel waar het vandaag komt. Het hoeft dus niet vanuit T-Mobile te komen. Sommige advertenties zitten gehaaid in elkaar, waardoor per ongeluk klikken al voldoende is om een abonnement af te sluiten. Wat ook nog wil helpen is om dit formulier in te vullen. Daarmee start je een formeel onderzoek. Naast het blokkeren via de My T-Mobile site natuurlijk. 

Reputatie 2

Ok dankjewel  ik bel ze zometeen wel ok

Reputatie 1

Bij mij precies het zelfde probleem. Nooit iets afgesloten bij Netflix via mijn 06, heb al een direct abonnement bij Netflix lopen. Gaat er niet iets fout bij T-mobile of partners?

Reageer