Beantwoord

Ongewenste abonnementsverlenging

• 28 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 591 Bekeken

Beste T-Mobile,

Vandaag ben ik gebeld door iemand die zich uitgaf als medewerker van T-mobile met een aanbod mijn abonnement te verlengen.

Aan deze persoon heb ik duidelijk aangegeven dat ik dit niet wou en in elk geval niet telefonisch mijn abonnement wou verlengen. Ik heb hem aangegeven dat hij me een eventuele aanbieding per e-mail mocht sturen en dat ik daar eventueel naar zou kijken en op in zou gaan.

Tot mijn grote schrik zie ik vandaag een e-mail van T-mobile dat mijn abonnement is verlengd.

Mijn vragen aan jullie:
  • Zijn er meer mensen met ongewenste abonnement verlengingen
  • Hoe draaien we deze verlening terug?
  • Hoe kan ik een klacht indienen tegen de persoon die mij gebeld heeft?

Het is dat ik al jaren tevreden klant ben en ik weet dat jullie normaliter beter en goed met jullie klanten omgaan. Ondanks dat ben ik toch boos. Boos dat ik er nu zelf achteraan moet en er zelf energie in moet investeren om de situatie die nu is ontstaan terug te draaien.

Ben ik gebeld door T-mobile zelf of door een derde partij. Hoe kan het als er sprake is van een andere partij dat die partij over mijn e-mail adres en andere persoonlijke gegevens beschikt en zich uitgeeft voor t-mobile?

Groet Arriën Stegehuis
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 september 2019, 11:35

Hoi Arriën,

Dat hoort inderdaad niet! Geen zorgen, dat zetten we direct recht.

Ik zie dat mijn collega inmiddels de verlenging heeft geannuleerd. Nogmaals excuses voor hoe dit is gegaan. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Arriën,

Dat hoort inderdaad niet! Geen zorgen, dat zetten we direct recht.

Ik zie dat mijn collega inmiddels de verlenging heeft geannuleerd. Nogmaals excuses voor hoe dit is gegaan. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer