Beantwoord

Ongewenste verlenging abbo

  • 6 maart 2021
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 0 reacties
Beste,
Vandaag kreeg ik een email bericht over een eventueel verlengd abonnement. N.a.v. de email nam ik direct contact op met de klantenservice. 
Hieruit kwam naar voren dat mijn abonnement kennelijk telefonisch is verlengd op 25-11-2020 (om 17:17), onder order nr: 540 59 161, door uw collega met id nr 046934. Voor deze zogenaamde verlenging hebben we overigens ook nooit een schriftelijke bevestiging ontvangen (ook niet via de email).
Wij weten helemaal niks af van deze verlenging en willen deze dan ook per direct annuleren en terugzetten naar mijn vorige abonnement die maandelijks opzegbaar is. 
Daarbovenop zouden we ook graag een kopie van het zogenaamde telefonische verkoopgesprek willen ontvangen (per email) nu er zeker geen akkoord is gegeven voor een dergelijke verlenging. 
 
Wij horen graag zo spoedig mogelijk van u terug.
icon

Beste antwoord door Hajar 8 maart 2021, 10:20

Hi @Umut 

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12

'Vandaag kreeg ik een email bericht over een eventueel verlengd abonnement.'

 

Wat voor bericht was dit?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Umut 

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer