Vraag

Opgelicht Krijg een rekening zonder dat ik abonnement heb.

• 12 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 932 Bekeken

Ik krijg sinds vorige maand in 1 keer een brief waar opstaat dat ik vanaf 28-07 rekening moet betalen.
Heb geen abonnement lopen bij T-Mobile en ken het telefoonnummer ook niet wat er op staat.
Ik zou ook een toestelkrediet hebben maar kan helemaal niet want zit in de schuldhulpverlening en kan vanaf vorig jaar geen krediet afsluiten.
De verzekering schijnt op 28 januari dit jaar te zijn ingegaan maar ik heb dat niet ik heb Tele2 en sim only.
Ik heb het idee dat ik ben opgelicht.
Het zou met een KNAB rekeningnummer worden betaald maar die heb ik niet ken ik ook niet.
Het emailadres wat jullie hebben en dat hebben doorgegeven aan mij is niet van mij ik ken het niet en mijn achternaam is ook nog is verkeerd gespeld.
er is blijkbaar word mij gezegd ook geen gebruik gemaakt van de simkaart.
heb ook nooit iets betaald heb me rekening helemaal na gekeken niks terug te vinden heb ook geen papieren niks gekregen in januari ook geen mail op mijn juiste email adres.
Ben eerder opgelicht maar dan met iets anders en ben bang dat dit dus nu weer is gebeurd maar dan met een abonnement.

Wie weet wat ik moet doen?
Ben er zo verdrietig om en baal gewoon dat er weer wat mij overkomt.

help mij alsjeblieft.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Daantjeboy,

Wat een heftig verhaal beschrijf je hierboven! Ik schrik hier van.
Ik zou je willen adviseren om z.s.m. deze stappen uit te voeren:

Ben jij opgelicht? Wat nu?

• Neem direct contact op met de klantenservice van T-Mobile op 06-24001200 om je simkaart te blokkeren.
  • Doe vervolgens aangifte bij de politie en vertel daar het echte verhaal. Mail vervolgens de aangifte naar: Consumentenfraude@t-mobile.nl
Let op! Dit betekent niet dat je abonnement automatisch kosteloos stopt.
  • T-Mobile neemt deze vorm van fraude serieus. Als we vermoeden dat er valse aangifte is gedaan, ondernemen we stappen.
T-Mobile heeft ook een speciale website voor consumentenfraude.
Deze kun je hier terugvinden.

Ik hoop persoonlijk dat je z.s.m uitsluitsel krijgt, of er misbruik van je gegevens is gemaakt, of dat het hier om een vergissing gaat. Laat je ons weten welke stappen je ondernomen hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Daantje,

Ik wil dit graag verder uitzoeken en ik heb je daarom een privébericht gestuurd. Ik zie je reactie via privébericht graag tegemoet!

Reageer