Beantwoord

Oplichting door medewerker van de klantenservice van T-Mobile.

• 1 februari 2021
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben al jaren zeer tevreden, trouwe klant bij T-Mobile. Echter wat ik nu meemaak had ik niet verwacht. Ik kom er zojuist achter dat ik opgelicht ben door iemand van de klantenservice van T-Mobile.

Bij het afsluiten van mijn nieuwe abonnement (met iPhone 12 Pro) is mij medegedeeld dat ik een gratis Huawei tablet cadeau kreeg. Het bedrag van ongeveer 10,- euro kwam dan wel op de factuur te staan, maar dit zou dan op dezelfde factuur ook weer gecrediteerd worden. Nu blijkt dat er maandelijks een bedrag van 13,06 euro wordt afgeschreven van mijn rekening. Ik heb nu dus een abonnement voor een tablet. Dat was niet de bedoeling. Ik hoop dat jullie kunnen achterhalen wie dit op zijn geweten heeft. Hopelijk is het gesprek opgenomen zodat jullie dit na kunnen gaan. Ik vraag u vriendelijk om dit abonnement te beëindigen.

Wanneer het abonnement niet geannuleerd wordt, wil ik graag de onderstaande informatie ontvangen:

• Wat is de naam van de persoon bij wie ik het abonnement heb afgesloten?
  • Wanneer het gesprek opgenomen is, ontvang ik dit gesprek graag.

Ik zal dit gebruiken voor de aangifte bij de politie en eventuele verdere juridische stappen.

icon

Beste antwoord door Hajar 1 februari 2021, 15:19

Hi Martijn,

Allereerst excuses dat je verkeerd bent geïnformeerd!  Dat is zeker niet de bedoeling en ik zal ook feedback geven aan mijn collega’s.

Wij bieden bij een iPhone 12 geen gratis Huawei tablet, dus waarschijnlijk bood mijn collega een goedkope Huawei tablet abonnement aan naast je iPhone 12 bestelling. Voor dat Huawei tablet abonnement heb je eenmalig €3,15 betaald en betaal je verder €10 per maand voor je abonnement kosten. Je bestelling heeft op 21-10-2020 plaatsgevonden dus zijn je 14 dagen bedenktijd voorbij. Maar ik denk graag met je mee over een oplossing! Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Misschien heb je het verkeerd begrepen. Heb je een bevesting van deze order waarin die korting staat vermeld? Dan sta je een stuk sterker.

Bedankt voor je reactie Eric. Ik heb de bevestiging helaas niet meer. Hopelijk is het gesprek opgenomen en terug te vinden. De verkoper gaf duidelijk aan dat de tablet gratis was. Deze verkoper heeft hierdoor bonus gekregen is bevestigd door de klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Martijn,

Allereerst excuses dat je verkeerd bent geïnformeerd!  Dat is zeker niet de bedoeling en ik zal ook feedback geven aan mijn collega’s.

Wij bieden bij een iPhone 12 geen gratis Huawei tablet, dus waarschijnlijk bood mijn collega een goedkope Huawei tablet abonnement aan naast je iPhone 12 bestelling. Voor dat Huawei tablet abonnement heb je eenmalig €3,15 betaald en betaal je verder €10 per maand voor je abonnement kosten. Je bestelling heeft op 21-10-2020 plaatsgevonden dus zijn je 14 dagen bedenktijd voorbij. Maar ik denk graag met je mee over een oplossing! Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Bedankt voor je bericht Hajar. Jullie kunnen daar ook niets aan doen. Er zullen helaas altijd rotte appels aanwezig zijn. Ik heb het echt duidelijk begrepen. Dit is oplichting. Deze verkoper heeft mooi zijn bonus gekregen over de rug van een klant. Die 10 euro zou iedere maand gecrediteerd worden gaf hij aan. 

Reageer