Beantwoord

Opzeggen abbonement

• 25 januari 2019
  • 9 reacties
  • 998 Bekeken

Beste,

Ik zou graag mijn abbo willen afkopen.

Graag zou ik willen weten wat de kosten hier van zijn.

Dit is omdat ik graag een mijn telefoon wil vervangen en jullie geen abbonement aanbieden die passen bij mijn nieuwe gebruik.

Graag verneem ik hoeveel de kosten hier voor zijn.

Ik wil mijn nummer mee nemen.
icon

Beste antwoord door David 25 januari 2019, 13:39

Hoi Doomintor,

Jammer om te lezen dat onze abonnementen niet aansluiten bij jouw wensen, waar zit het grote gemis in?

Ik zie dat de afgelopen 6 maanden het verbruik schommelt van 3 tot 10 GB per maand. Dat wisselt dus nogal, maar je kunt natuurlijk bij onze abonnementen bijstellen. We hebben sinds afgelopen maandag ons nieuwste aanbod abonnementen bekendgemaakt, is dat ook niet iets wat bij je past? Je kunt dan ook kiezen voor een aparte belbundel van 120 minuten of onbeperkt bellen. Op die manier kun je toch wat meer combineren en een abonnement kiezen wat bij je past.

In ons systeem zie ik ook terug dat er nog een abonnement op jouw adres is, waardoor je in aanmerking komt voor Klantvoordeel. Hierbij krijg je extra voordelen, zoals extra data en korting. Wellicht ook nog het overwegen waard? Met jouw huidige abonnement kom je in aanmerking voor een Early Renewal, waarbij je het contract al kunt verlengen en dus een nieuwe telefoon kunt kiezen. De telefoon ontvang je (mits op voorraad) direct en de verlenging gaat dan van start na jouw huidige abonnement.

Ik moet natuurlijk een poging wagen om je te overtuigen, maar als je toch alsnog wilt opzeggen dan is dat natuurlijk mogelijk. Je betaalt dan een "schadevergoeding" voor het eerder opzeggen dan einddatum contract. De kosten van jouw toestel zitten hier ook nog bij inbegrepen. Voor de vervroegde opzegging zou je vandaag €82,79 betalen. Daarnaast moet het nummer dan worden omgezet naar PrePaid, omdat je deze wilt behouden en dan wilt laten overnemen door een andere provider. Dit kost eenmalig €9,95. Jouw abonnement wordt dan met een maand opzegtermijn omgezet naar PrePaid en het telefoonnummer is dan direct over te zetten naar een andere provider.

Ik hoop dat mijn uitleg zo helemaal helder is, maar als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Doomintor,

Jammer om te lezen dat onze abonnementen niet aansluiten bij jouw wensen, waar zit het grote gemis in?

Ik zie dat de afgelopen 6 maanden het verbruik schommelt van 3 tot 10 GB per maand. Dat wisselt dus nogal, maar je kunt natuurlijk bij onze abonnementen bijstellen. We hebben sinds afgelopen maandag ons nieuwste aanbod abonnementen bekendgemaakt, is dat ook niet iets wat bij je past? Je kunt dan ook kiezen voor een aparte belbundel van 120 minuten of onbeperkt bellen. Op die manier kun je toch wat meer combineren en een abonnement kiezen wat bij je past.

In ons systeem zie ik ook terug dat er nog een abonnement op jouw adres is, waardoor je in aanmerking komt voor Klantvoordeel. Hierbij krijg je extra voordelen, zoals extra data en korting. Wellicht ook nog het overwegen waard? Met jouw huidige abonnement kom je in aanmerking voor een Early Renewal, waarbij je het contract al kunt verlengen en dus een nieuwe telefoon kunt kiezen. De telefoon ontvang je (mits op voorraad) direct en de verlenging gaat dan van start na jouw huidige abonnement.

Ik moet natuurlijk een poging wagen om je te overtuigen, maar als je toch alsnog wilt opzeggen dan is dat natuurlijk mogelijk. Je betaalt dan een "schadevergoeding" voor het eerder opzeggen dan einddatum contract. De kosten van jouw toestel zitten hier ook nog bij inbegrepen. Voor de vervroegde opzegging zou je vandaag €82,79 betalen. Daarnaast moet het nummer dan worden omgezet naar PrePaid, omdat je deze wilt behouden en dan wilt laten overnemen door een andere provider. Dit kost eenmalig €9,95. Jouw abonnement wordt dan met een maand opzegtermijn omgezet naar PrePaid en het telefoonnummer is dan direct over te zetten naar een andere provider.

Ik hoop dat mijn uitleg zo helemaal helder is, maar als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Dankjewel voor de uitleg.
Het grote probleem is dan ook niet dat ik weg wil bij T-Mobile maar de honor view 20 bieden jullie niet aan in jullie pakket met telefoons voor max 35 euro..

Tenzij je dit magisch kan laten gebeuren (met ongeveer 20 gb data en onbeperkt bellen/smssen)zal ik overstappen... hoewel ik genoten heb van jullie geweldige service etc.

Maar dan heb je van mij toestemming om het abbo op te zeggen met de daarbij horende kosten
Reputatie 7
Badge +18
Je kunt de Honor View 20 i.c.m. met een T-Mobile abonnement kopen via Belsimpel maar met 20 Gb en de telefoon samen voor 35 euro ga je nergens redden.

Dan ben ik de gelukkige vinder?

Maar idd ik hield dit ook niet voor mogelijk...
Reputatie 7
Badge +20
Hi doominator,

Heb je al gekeken naar de tip van Folkert? Je kan ook via een externe partij een abonnement bij ons nemen met je gewenste toestel.Mocht je toch nog willen opzeggen dan vraag ik graag nogmaals akkoord.

Goedemorgen,

Ik wil graag iemand spreken maar ik heb in totaal 1,5 uur in de wacht gestaan. Uiteindelijk heeft er iemand opgenomen maar tijdens het doorverbinden stond ik weer 25 min in de wacht. kan iemand mij bellen want ik trek dit slecht. 

Alvast bedankt,

Freek van Gool

Reputatie 7
Badge +5

Goedemorgen

Welkom op deze klant helpt klant community. Het is niet handig om je telefoonnummer als nickname te gebruiken op een openbaar forum. Dit werkt misbruik in de hand. Daarnaast is het niet de bedoeling om oude topics te gebruiken voor een algemeen verzoek,

Users kunnen niet bij klantgegevens en kunnen je niet helpen. Webcare leest wel mee op deze klantencommunity en reageert doorgaans binnen 24 tot 48 uur. Mocht dit niet snel genoeg zijn, dan raad ik je aan om op een rustiger moment te bellen of het via de chat te proberen. Je kunt ook jouw vraag op deze community posten. Misschien dat een medegebruiker je zo van een antwoord kan voorzien. Dit werkt meestal wel snel.

Ik wil graag mijn abbo online opzeggen ik kan vandaag verlengen maar ik wil het opzeggen is er een collega die dit in orde kan maken groetjes 

Reputatie 7
Badge +5

Goedemorgen @Indotje1995,

Daarvoor kun je het beste contact opnemen via 0800 - 8104. Zij kunnen het voor je in orde maken. 

Reageer