Beantwoord

Oud contract opvragen

• 4 januari 2021
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

Beste,

Ik zoek 2 oude contracten van T-mobile, echter zit hier een wachtwoord op.
Nu heb ik contact gehad met de klantenservice en zij verwezen mij naar de community.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Groetjes,

Tim

icon

Beste antwoord door Hajar 5 januari 2021, 13:19

Hi @Tim Janssen 

Ik help je graag verder! De code van je contract is postcode van het huisadres (zonder spaties).

Ik hoop dat je zo verder komt! Als ik verder nog iets kan betekenen, laat het vooral weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Tim Janssen 

Ik help je graag verder! De code van je contract is postcode van het huisadres (zonder spaties).

Ik hoop dat je zo verder komt! Als ik verder nog iets kan betekenen, laat het vooral weten!

Hi Hajar,

Thanks voor je bericht.

Klopt wat je zegt, alleen bij het contract van 2012 werkt dat wachtwoord niet. En nav dat adviseerde de medewerker me om contact via de community op te nemen

Dus hopelijk zijn er andere mogelijkheden.

Ik hoor het graag.

Groetjes,

Tim

Hallo,

Ik wil graag een oud contract opvragen van 2012…

groetjes,

Marion

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Marion,

Dit heb ik gelijk even voor je nagekeken, maar ik zie dat je dit abonnement niet direct via ons had afgesloten, maar via een derde partij. Wij hebben dit contract dan ook niet meer in ons archief. Overigens is dit ook al dusdanig lang geleden dat we deze hoogst waarschijnlijk ook niet meer hadden gehad in ons archief als je wél direct via ons had afgesloten. 

Je kunt het natuurlijk altijd nog even bij de partij proberen waar je het contract had afgesloten, maar ik ben bang dat het ondertussen al verjaard is en zij dit document ook niet meer in de administratie hebben. Je kunt natuurlijk altijd een poging wagen!

Mochten we nog iets anders voor je kunnen doen dan horen we het graag van je!

Reageer