Beantwoord

Oude contracten

• 14 november 2018
  • 3 reacties
  • 993 Bekeken

Beste medewerkers Klantenservice,

Ik ben op zoek naar mijn oude T-Mobile contracten. Ik ben jarenlang abonnee geweest en nu ik ze wil inzien zijn ze nergens te vinden.
Is er een mogelijkheid om ze terug te zien? Ik heb geen inlog meer op Mijn T-Mobile.

Vriendelijke groeten,

Wijnand Schoo.
icon

Beste antwoord door Seccie 14 november 2018, 23:05

Hoi.@WijnandSchoo,

Ik verwacht dat een van de T-mobile moderators je daar mee kan helpen, of dat ze je verzoek doorsturen naar de juiste afdeling.
Je geeft aan dat je niet meer over een My T-mobile inlog beschikt. Ik verwacht dat men eerst gegevens wil verifiëren voordat ze met het verzoek aan de slag kunnen gaan. We zullen op dit moment dus even de input / reactie van de moderators moeten afwachten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi WijnandSchoo,

Seccie heeft het inderdaad bij het juiste eind! Zou je mij in een privébericht jouw (toenmalige) telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Daarnaast heb ik nog wat meer informatie over de contracten nodig, om te kijken of we deze nog op kunnen zoeken. Als het om echt oude contracten gaat, dan wordt het wellicht lastig. Zou je de startdata aan kunnen geven van de contracten die je zoekt en waar deze afgesloten zijn?
Bedankt voor de info Seccie!
Reputatie 6
Badge +8
Hoi.@WijnandSchoo,

Ik verwacht dat een van de T-mobile moderators je daar mee kan helpen, of dat ze je verzoek doorsturen naar de juiste afdeling.
Je geeft aan dat je niet meer over een My T-mobile inlog beschikt. Ik verwacht dat men eerst gegevens wil verifiëren voordat ze met het verzoek aan de slag kunnen gaan. We zullen op dit moment dus even de input / reactie van de moderators moeten afwachten.

Reageer