Beantwoord

Over belminuten heen terwijl ik belde met groepsleden

• 11 juni 2017
  • 6 reacties
  • 457 Bekeken

Ik heb 120 bel minuten per maand en zit in een tmobile samen groep samen met mijn moeder, zusje en beste vriendin. Ik heb ongeveer 70minuten verbelt voor mijn werk met mensen buiten deze groep. Verder alleen met mensen in de groep (wel lange telefoontjes van 10+min met bf en mama) Toch zegt de app dat ik 0 bel minuten heb en staat er al 1 euro nog wat tegoed wat ik meot bij betalen. Hoe kan dit en hoe draai ik dit terug??? Ik moet nu nog 12 dagen voordat mijn nieuwe abbo van onbeperkt bellen ingaat en ik moet bellen voor mijn werk..
icon

Beste antwoord door David 12 juni 2017, 15:25

Hey DaDwarf,

In ons systeem zie ik dat je hier vandaag ook via de Chat contact over hebt gehad. Mijn collega heeft het voor je uitgezocht en ziet dat je gesprekken van onder de minuut hebt gevoerd. Gesprekken worden afgerond naar een minimum van een minuut. Dit is ook opgenomen in de voorwaarden van jouw prijsplan. Hierdoor is jouw belbundel verbruikt. Ik begrijp dat je bij jouw nieuwe abonnement onbeperkt bellen hebt, dus dan kom je hier niet meer mee in aanraking.

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey DaDwarf,

In ons systeem zie ik dat je hier vandaag ook via de Chat contact over hebt gehad. Mijn collega heeft het voor je uitgezocht en ziet dat je gesprekken van onder de minuut hebt gevoerd. Gesprekken worden afgerond naar een minimum van een minuut. Dit is ook opgenomen in de voorwaarden van jouw prijsplan. Hierdoor is jouw belbundel verbruikt. Ik begrijp dat je bij jouw nieuwe abonnement onbeperkt bellen hebt, dus dan kom je hier niet meer mee in aanraking.

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Hoi David,

Ik heb inderdaad gechat omdat dat iets sneller ging dan hier.

Vind het erg jammer dat ik nu in de laatste maand aan kosten zit. Het was al een erge teleurstelling dat mijn nieuwe abbo niet meteen in ging (terwijl de verkoper dat wel zo deed overkomen, ik kwam daar pas achter nadat ik vorige maand bijna over mijn belbundel heen ging) en dat ik nog 2 maanden moest uitzitten terwijl ik juist dat onbeperkt bellen nodig heb voor mijn werk. Nu zit ik aan extra kosten en komt er nog meer bij als ik het abbo omhoog gooi voor die laatste 12 dagen. Dat maakt me best boos, geeft mij een slecht gevoel, een 'had ik maar niet net een 2jaar abbo afgesloten' gevoel. Niet bellen voor 12 dagen kan niet, ik werk met een calamiteiten dienst en moet daarop kunnen reageren (op leven en door situaties. Dan denk je niet na over of je wel een hele minuut of 20 seconden belt.). Voel me dus niet echt geholpen tenzij ik maar nog meer geld erin wil gooien. Dat is erg jammer en vind ik ook best slechte service. Niet jou schuld maar wel een slecht protocol naar mijn mening.
Reputatie 4
Hoi DaDwarf,

Dat kan ik mij heel goed voorstellen!

Jouw nieuwe abonnement gaat in op 23 juni, omdat het huidige contract tot de 22ste loopt. Mijn excuses als mijn collega in de winkel dat niet duidelijk heeft aangegeven. Ik kan het heel goed begrijpen dat je dat liever eerder had gehoord, zodat je hier rekening mee had kunnen houden. Gelukkig is jouw nieuwe abonnement wel met onbeperkt bellen zodat je hier geen last meer van hebt straks.

Ik kan mij voorstellen dat het erg belangrijk is dat je moet kunnen bellen met jouw werk. Daarom maak ik voor jou een uitzondering en krijg je 100 belminuten van mij. Normaal gesproken doen wij dit niet, maar ik wil je graag tegemoet komen, omdat je niet volledig bent geïnformeerd over jouw abonnement. Daarnaast vind ik het heel belangrijk dat een trouwe klant ten alle tijde tevreden blijft met onze service en ook ziet dat wij graag extra moeite doen!

Ik hoop dat ik je hier blij mee heb kunnen maken. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je! 😃
Dar vind ik erg fijn en ben ik super blij mee! Dank jullie! Nu hoef ik me geen zorgen te maken over het bellen en kan me volledig concentreren op mijn werk!

Erg dankbaar, top service!
Reputatie 4
Hoi DaDwarf,

Niks te danken, ik vind het super leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze service! :D

Veel succes met jouw werk! Mocht je ons in de toekomst weer nodig hebben, just let us know.
Dat komt helemaal goed! Dank u!

Reageer