Beantwoord

Overgang nieuwe abonnement

• 14 januari 2017
  • 2 reacties
  • 218 Bekeken

Ik heb mijn contract verlengt voordat de oude is afgelopen. Dit vanwege een andere baan waarbij ik meer data verbruik. De is echter nog niet geactiveerd.

Wanneer wordt deze live gezet. Ik heb juist alvast verlegt zodat ik de nieuwe bundel kan inzetten.
icon

Beste antwoord door Amy 16 januari 2017, 10:14

Hey Arieklut,

Je nieuwe abonnement gaat pas in op het moment dat je huidige contract afloopt. Dit is in jouw geval op 28/02/2017. Wanneer je in de tussentijd toch gebruik wilt maken van meer internet dan kun je inderdaad je bundel bijstellen. Dit kun je gemakkelijk zelf doen via My T-Mobile. Helaas is er op het moment door drukte een storing op de pagina op je bundels aan te passen dus ik wil je adviseren om in de loop van de dag die pagina even door te kijken om te zien wat de mogelijkheden zijn. 🙂

Ik hoop dat ik je zo voldoende informatie heb gegeven. Wil je het laten weten als je hier nog vragen over hebt? We staan voor je klaar hier!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Je oude contract moet eerst de datum bereikt hebben.
Als je stel samen /stelbij hebt kan je de bundel wel bijstellen
Reputatie 6
Badge +15
Hey Arieklut,

Je nieuwe abonnement gaat pas in op het moment dat je huidige contract afloopt. Dit is in jouw geval op 28/02/2017. Wanneer je in de tussentijd toch gebruik wilt maken van meer internet dan kun je inderdaad je bundel bijstellen. Dit kun je gemakkelijk zelf doen via My T-Mobile. Helaas is er op het moment door drukte een storing op de pagina op je bundels aan te passen dus ik wil je adviseren om in de loop van de dag die pagina even door te kijken om te zien wat de mogelijkheden zijn. 🙂

Ik hoop dat ik je zo voldoende informatie heb gegeven. Wil je het laten weten als je hier nog vragen over hebt? We staan voor je klaar hier!

Reageer