Beantwoord

Overgebleven data tegoed mee naar volgende maand?

• 2 februari 2016
  • 4 reacties
  • 516 Bekeken

Reputatie 2
Wat gebeurt er met het overgebleven data tegoed uit mijn bundel?
icon

Beste antwoord door Geravo 2 februari 2016, 09:53

Beste Ariaan,

Helaas komt je tegoed te vervallen als je nieuwe bundel van die maand weer ingaat. Tegenwoordig kun je geen overgebleven bundels meenemen/ opsparen!
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Ariaan,

Helaas komt je tegoed te vervallen als je nieuwe bundel van die maand weer ingaat. Tegenwoordig kun je geen overgebleven bundels meenemen/ opsparen!
Ook bij mij verdween ruim 4.00 extra beltegoed gis.teren. zonder bericht te krijgen. Stond geenoon bij mijn beltegoed. Zeer klantonvriendelijk van t-mobile.
Reputatie 6
Badge +17
@gizzifeur3

Hallo,

Zou je misschien daar een nieuwe topic over maken? Het is volgens de huisregels niet toegestaan om te crossposten.
Bovendien, zorgt het voor verwarring.

Groet,
Reputatie 4
Badge +3
@Gizzifeur3

Hoi Gizzifeur,

Welkom terug op het forum van T-Mobile. Ik wil je graag helpen maar ik weet niet precies wat je bedoelt. Ik heb voor je gekeken of jouw beltegoed rondom de datum van je post is verminderd met €4 maar ik zie geen opvallende dingen. Ik zie dat het beltegoed van 24/01/2016 tot 02/02/2016 zelfs hetzelfde is gebleven. Ik zie dat het sinds gisteren wel terugloopt door het verbruik van data. Dat verbruik je nu via je beltegoed.

Voor nu is het het belangrijkste dat jij antwoord krijgt op je vraag. Zou je voortaan wel willen denken aan wat Pilovali aangeeft? Omdat we iedereen willen kunnen voorzien van een helder antwoord is het belangrijk dat we voorkomen dat er ergens verwarring kan ontstaan. Je kunt eventueel op je gemak een keer de huisregels doorlezen.

Als je hier nog vragen over hebt, ik help je graag! Dat geldt natuurlijk ook voor andere vragen!

@Ariaan

Hoi Ariaan,

Ik zie dat Geravo al antwoord heeft gegeven op je vraag. Overgebleven tegoed uit je bundels neem je niet mee naar de volgende maand.

Komt het vaak voor dat je tegoed overhoudt vanuit je bundel? Ik zie dat je een Stel Samen abonnement hebt en dat je mag verlengen. Heb je al nagedacht over een nieuw abonnement? We hebben een nieuw abonnement, Stel Samen en Stel Bij. Hier kun je maandelijks je bundels aanpassen zoals jij dat wilt. Als je dus na een paar maanden merkt dat je veel tegoed overhoudt, dan kun je er dus voor kiezen om je bundel naar beneden bij te stellen. Dat werkt natuurlijk ook de andere kant op; als je ziet dat je meerdere keren over je bundel heen gaat kun je deze ook naar boven bijstellen, zodat je langer vanuit je bundel belt en gebruik maakt van internet. Je kunt de bundels dus met dezelfde flexibiliteit aanpassen als je eigen wensen en behoeftes.

Ik heb een link gegeven over Stel Samen en Stel Bij. Je kunt via die link rustig het abonnement en al haar voordelen bekijken. Als je wil kan ik een belafspraak inplannen. Je kunt zelf een dag en tijd aangeven waarop je gebeld wilt worden. Ik ben ervan overtuigd dat we je een aanbod kunnen doen dat aansluit op jouw wensen.

Laat je even weten of je dit zou willen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer