Vraag

Overgestapt naar ander abonnement...

• 22 augustus 2011
  • 1 reactie
  • 272 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 10 reacties
Hallo, ik heb hier een vraagje. Ik heb nu 1 jaar een contract gehad bij T-Mobile, het volgende abonnement:

Relax Online 35 + BlackBerry Instant Email, dit contract is afgelopen op 19 augustus. Ik heb een tijdje hiervoor telefonisch mijn abonnement gewijzigd naar hetvolgende: Relax 70 SIM Only + BlackBerry Instant Email + SMS Maximaal (1000SMSJES), nu zie ik bij mijn Belstatus het volgende(zie screenshot):

http://imgcrave.com/u/V0P3.pngRelax Online 35 zal al lang gestopt moeten zijn dacht ik? En waar zie ik mijn SMS tegoed?

Ook zie ik T-Mobile Grenzeloos Consumer bij mijn abonnement staan, GEEN idee wat dit is en is niet door mij aangevraagd.

Bedankt

1 reactie

Reputatie 5
@Tamer

Doordat het abonnement pas enkele dagen geleden is overgezet staat ook het oude abonnement nog weergeven in de belstatus. Deze oude informatie zal met de volgende bundel die je ontvangt volledig verdwijnen uit de belstatus. Op dit moment is op de belstatus het tegoed van het nieuwe abonnement zichtbaar en staat ook de Sms Maximaal daaronder vermeld. T-Mobile Grenzeloos is een gratis extra optie die langere gesprekken vanuit of naar het buitenland goedkoper maakt. Meer informatie omtrent T-Mobile Grenzeloos kun je terugvinden op de T-Mobile website.

Reageer