Beantwoord

Overstappen naar Go abonnement

• 29 maart 2017
  • 2 reacties
  • 498 Bekeken

Hallo,

Mijn zoon is op 9-8-2016 een abonnement "Stel Samen & Stel bij" aangegaan met "M-3GB incl 100 MB EU" en toestelbetaling van € 5,00. Kan hij nu overstappen naar een Go abonnement (bijvoorbeeld Go next van 5 GB)? En is dat dan een SIM only abonnement of een Go abonnement zonder toestel. Hij heeft een abonnement nu van 24 maanden. Ik had begrepen dat de einddatum gelijk blijft bij overstappen.
icon

Beste antwoord door fluxsystem 30 maart 2017, 01:25

Hi Tobytje.

Overstappen kan zeker 😉.
Momenteel heb je een toestelbetaling van € 5,00, dit komt boven op de prijs van de GO abonnementen.

Het enigste wat veranderd is eigenlijk de data,bel,sms bundel (hoogte & kosten). De rest van de kosten blijven ongewijzigd.

Als er verdere vragen zijn, hoor ik het graag.

- Diego
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi Tobytje.

Overstappen kan zeker 😉.
Momenteel heb je een toestelbetaling van € 5,00, dit komt boven op de prijs van de GO abonnementen.

Het enigste wat veranderd is eigenlijk de data,bel,sms bundel (hoogte & kosten). De rest van de kosten blijven ongewijzigd.

Als er verdere vragen zijn, hoor ik het graag.

- Diego
Hi Tobytje,

Helemaal waar wat Diego allemaal zegt. Echter, misschien helpt het om deze onderstaande informatie ook nog even door te lezen. Overstappen naar het Go abonnement kan tot en met 31 maart onder bepaalde voorwaarden. Dus als je dit echt wil, moet je daar wel snel mee zijn!!

Als je graag wilt overstappen dan kan dat tot en met 31 maart onder bepaalde voorwaarden:

- De einddatum van je contract verandert niet.