Beantwoord

Overstappen naar Stel Samen & Stel Bij

• 29 december 2016
  • 7 reacties
  • 190 Bekeken

Goedemiddag,

Is het voor mij ook mogelijk om over te stappen naar Stel Samen & Stel Bij?

ik zag namelijk dat dat voor mij veel voordeliger uit zou pakken.
Ik heb nog een abonnement tot 8 december 2017.

Ik zou namelijk graag van 3 naar 6GB per maand willen.
Deezer (5,99) zou ik willen houden.
En 120 minuten bellen is voldoende denk ik.

Ik hoor het graag!

Afz. Desmond
icon

Beste antwoord door Sam- 30 december 2016, 11:00

Hallo Desmond,

Leuk om je hier op het forum te zien. Van harte welkom!

Een terechte vraag. Bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan ben je inderdaad vaak voordeliger uit en krijg je ook veel meer voordelen. Vooral in het buitenland! Ik kan me daarom goed voorstellen dat je graag wilt overstappen. Om je van meer duidelijkheid en informatie te voorzien wil ik je doorverwijzen naar het Stel Samen & Stel Bij overstappen topic. Hier vind je alles wat je moet weten voor het overstappen. Als je daadwerkelijk wilt overstappen dan kan je dit ook in het desbetreffende topic aangeven. We helpen je natuurlijk graag verder!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Desmond,

Leuk om je hier op het forum te zien. Van harte welkom!

Een terechte vraag. Bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan ben je inderdaad vaak voordeliger uit en krijg je ook veel meer voordelen. Vooral in het buitenland! Ik kan me daarom goed voorstellen dat je graag wilt overstappen. Om je van meer duidelijkheid en informatie te voorzien wil ik je doorverwijzen naar het Stel Samen & Stel Bij overstappen topic. Hier vind je alles wat je moet weten voor het overstappen. Als je daadwerkelijk wilt overstappen dan kan je dit ook in het desbetreffende topic aangeven. We helpen je natuurlijk graag verder!
Hallo Islam, ik had inmiddels ook via de chat gehoord dat ik niet in aanmerking kom hiervoor.......
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rev. Kane,

Erg vreemd zeg. Ik zie inderdaad dat je ook via de chat contact had opgenomen. Echter kan ik niet herleiden waarom je hier niet voor in aanmerking komt. Ik heb zojuist de voorwaarden gecontroleerd en we kunnen je gewoon omzetten naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan.

Welke reden gaf onze collega? Als je alsnog wilt overstappen dan horen we het graag van je. Dan gaan wij er mee aan de slag. :)

Ps. Houd er wel rekening mee dat huidige kortingen komen te vervallen en kortingen geactiveerd zullen worden die nu geldig zijn. Wij kunnen op voorhand dus niet zeggen wat je maandkosten zijn.
Hoi Issam, zou je dan misschien kunnen kijken wat het ongeveer gaat worden?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rev. Kane,

De eerste maand zal dit vergelijkbaar zijn met de kosten van jouw huidige abonnement. De maand erop kun je de bundels aanpassen naar je eigen wensen. Zoals Issam al aangaf gaat het dan om de kortingen die op dat moment gelden, wij kunnen dat op dit moment dus niet aangeven. Je kunt er wel vanuit gaan dat je minder kwijt zal zijn dan op dit moment, maar het precieze bedrag kunnen wij je nu dus niet vertellen.

Als we je hier verder bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Dan zou ik dit graag willen!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Desmond,

Dat is dan bij dezen geregeld! 🙂 Ik heb je zojuist overgezet naar Stel Samen & Stel Bij. Je ziet dit binnen een paar uur ook terug op je My T-Mobile. Over een maand kun je dan de bundels aanpassen naar je wensen, als je dit nog wilt.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer