Beantwoord

Overstappen naar Stel Samen & Stel Bij als bestaande klant

Reputatie 5
  • Oud-Moderator
  • 8100 reacties
Bij het Stel Samen & Stel Bij abonnement kom je nooit voor vervelende verrassingen te staan. Je kunt zelf je abonnement maandelijks bijstellen, dit geldt voor zowel je internet- en belbundel. Omhoog, omlaag of misschien even een maandje helemaal niets, de keuze is aan jou. Bij het Stel Samen & Stel Bij abonnement kun je tot 120 minuten gebruiken binnen Europa, gewoon lekker vanuit je belbundel. Nadat je dit hebt verbruikt betaal je het buiten de bundel tarief.

De grote vraag is natuurlijk of je ook je huidige abonnement kunt omzetten naar Stel Samen & Stel Bij. In een aantal gevallen is dit zeker mogelijk. Hier zitten een aantal voorwaarden aan waarmee je direct kunt zien of je in aanmerking komt en of het interessant is voor jou om het abonnement om te zetten. De voorwaarden staan hier onder beschreven.
icon

Beste antwoord door Thalina 10 februari 2017, 08:59

Sinds 16 januari 2017 hebben we een nieuw abonnement: T-Mobile GO. Vanaf die datum is het ook niet meer mogelijk om een Stel Samen & Stel Bij abonnement af te sluiten of over te stappen naar een Stel Samen & Stel Bij abonnement. Je kunt gebruik maken van ons nieuwe abonnement T-Mobile GO. In dit algemene topic vind je meer informatie over het T-Mobile GO abonnement.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

243 reacties

Reputatie 5
1. Kan ik als zakelijke klant gebruik maken van Stel Samen & Stel Bij?

Het omzetten naar een Stel Samen & Stel Bij abonnement is voor zakelijke klanten ook mogelijk. Stel Samen & Stel Bij is zowel particulier als zakelijk.

2. Kan ik met een betalingsachterstand mijn contract omzetten?

Tijdens een betalingsachterstand of betalingsregeling is het niet mogelijk om je contract of bundels aan te passen. Controleer daarom altijd even via My T-Mobile of de facturen betaald zijn.

3. Behoud ik de korting op mijn abonnement?

Bij het overzetten van je bestaande abonnement komt je korting te vervallen. Hou er dus rekening mee dat je de standaardprijzen gaat betalen voor Stel Samen & Stel Bij.

4 Verandert de einddatum van mijn contract?

De einddatum van je contract verandert niet. Je kunt daarom bij het overzetten binnen je huidige contract geen nieuw toestel uitkiezen. Tegen het einde van je contractduur kun je natuurlijk wel gewoon je contract vernieuwen met een nieuw toestel.

5. Moet ik mijn toestel afbetalen?

Heb je een abonnement afgesloten met toestel? Dan is de kans aanwezig dat je het toestel eerst moet afbetalen voordat je het abonnement kunt overzetten naar Stel Samen & Stel Bij. Dit komt doordat in je huidige contract de maandelijkse toestelbetaling is meegenomen in de maandelijkse prijs. Bij Stel Samen & Stel Bij heb je een apart contract voor je toestel en voor de bundels.

Wil je het abonnement laten overzetten naar Stel Samen & Stel Bij dan helpen we je hier graag mee verder in dit topic! 🙂
Reputatie 2
Kun je voor mij kijken wat er verandert in mijn maandelijkse kosten als ik nu overstap als bestaande klant?
Reputatie 5
Goedemiddag KlovesT,

Natuurlijk kan ik even voor jou nakijken wat er verandert qua kosten als je gebruik wil gaan maken van Stel Samen & Stel Bij. Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin alle informatie.

Laat je het even in dit topic weten als er nog vragen zijn? 🙂
Kun je voor mij nakijken wat het mij gaat kosten om over te stappen naar het nieuwe plan. Ik heb reeds verlengt en nieuwe tarieven gaan februari in. Hoop als trouwe klant op een goede aanbieding.
Beste T-Mobile, aangezien ik ietwat problemen heb bij het telefonisch contacten met de klantenservice wil ik hier nog een poging doen een abonnement (misschien zelfs twee) te wijzigen.

Momenteel ziet het er zo uit:

Huidig tariefplan: Europa pakket
Bundels: Internet 5000 MB extra snel
Bellen 300 min
T-Mobile Grenzeloos Consumer
Travel & Surf
Internet Europa

Kunnen jullie voor mij aub uitrekenen hoe het nieuwe abo er uit kan zien? Ik wil overigens geen nieuwe telefoon.

Bedankt alvast!
Kan ook voor mij worden gekeken wat de kosten zijn bij overstap naar de nieuwe vorm?

Kun je bij aantal belminuten alleen kiezen tussen 0 / 120 / onbeperkt of zijn er ook andere aantallen mogelijk?
Reputatie 2
hallo ik snap niet als ik het over laat zetten naar Stel Samen & Stel Bij mijn mobiel moet betalen

ik bel elke week ins buitenland en als trouwe klant is tegen mij gezegd dat ken altijd

ik hoop dat u iets hebt voor mij

bedankt
Kan ook voor mij worden gekeken wat de kosten zijn bij overstap naar de nieuwe vorm?
Is het niet mogelijk om een toestel bundel te koppelen zodat het toestel niet eerst betaald hoeft te worden/
Reputatie 5
@Truckertappie

Ik zie dat je inderdaad het abonnement al hebt vernieuwd. Om gebruik te kunnen maken van Stel Samen & Stel Bij dien je het toestel dat je bij het contract hebt ontvangen af te kopen. Omdat het contract nog niet is ingegaan zal de afkoopprijs van het toestel redelijk hoog zijn. Het is eventueel mogelijk om dit in een aantal termijnen te doen mocht je er toch serieus over nadenken.

@eppenschw

Bij alle oude abonnementen zat de prijs van je toestel inbegrepen in de maandelijkse kosten. Omdat je bij Stel Samen & Stel Bij zowel een contract hebt voor het toestel als voor het abonnement dien je het toestel van het oude abonnement eerst af te kopen. Het is namelijk niet mogelijk om van een toestel dat al verkocht is opnieuw een contract aan te maken. Mocht je interesse hebben in de overstap naar Stel Samen & Stel Bij dan is het eventueel mogelijk om de afbetaling van het toestel in termijnen te doen.
Zou ook graag willen weten wat de kosten voor mij zijn bij overstap.
Ik ben inmiddels prima te woord gestaan door een T-Mobile medewerker en mijn abonnement wordt z.s.m. omgezet. Dit en bovenstaande bericht kunnen dus worden verwijderd. 😉
Reputatie 5
Hey DAF_XF, Bianca1978 en Doenja74,

Ik heb jullie via een privéberichtje voorzien van de afkoopkosten van het toestel. Bij interesse kunnen jullie op het privébericht reageren.

@anna123

Helaas kan ik jou geen privébericht sturen met daarin de afkoopkosten van het toestel omdat je de instellingen zo hebt aangepast dat je geen privéberichten kunt ontvangen van een moderator. Zou je deze instellingen kunnen aanpassen zodat ik je alsnog een bericht kan sturen?

Voor de belminuten is er inderdaad alleen de keuze tussen 120, onbeperkt bellen of niets. T-Mobile heeft ervoor gekozen om de keuze qua belminuten simpel te houden, tussen 120 minuten en onbeperkt bellen is maar een verschil van €5.
@Roan instelling is aangepast, ik ontvang graag je privebericht.
Reputatie 5
Hey anna123,

Zojuist verzonden! 🙂
@roan jammer om te zien dat je weer als trouwe klant buiten de boot valt. Eerst geen gebruik kunnen maken van voordelen omdat je nog 2 weken voor je verlengtermijn zit en nu geen gebruik kunnen maken van nieuwe abonnementen, tenzij tegen hoge kosten. Vind het vreemd dat als je verlengde abo nog in moet gaan je dit niet volledig om kan laten zetten, zou me kunnen voorstellen dat er wat administratiekosten berekend worden. Jammer. Had waarschijnlijk toch beter naar de concurrentie over kunnen stappen.
Ik vindt dat t mobiele een stel boeve geworden ben je al meer dan 10 jaar klant woord je nog uitgeknepen als je van een nieuwe service gebruik wil maken.
Voor al hier in de grensstreek al een vermogen aan koste gemaakt als je niet oplet als je gebeld wordt.
Je kan beter een nieuwe klant zijn krijg je meer voordelen en kortingen.

T mobiele doe eens iets waar trouwe klanten echt iets aan hebben
Ik zou mischien willen overstappen naar stel samen & stel bij, wat veranderd er dan voor mij ?
Wat gaat het me kosten om mijn reeds verlengde maar nog niet in gegane abonnement te wijzigen? Hoop op een goed aanbod. Een trouwe klant met 3 abonnementen.
Reputatie 5
Badge +13
Hoelang is het geleden dat je de verlenging gedaan hebt?
Als het telefonisch of via de online shop is dan heb je de wettelijke 14 dagen bedenktijd om de aankoop te annuleren. Na deze bedenktijd is de aankoop definitief.
Heb je de verlenging gedaan via een winkel dan is de aankoop definitief.

De bedenktijd gaat in als het pakket is ontvangen of bij het bestellen van sim only en staat los van de ingangsdatum.
Ik ben ook wel nieuwsgierig wat de prijs voor mij wordt bij overstap op een nieuwe abonnement. Ik heb nu:

SMS + Bellen onbeperkt a. 19 euro per maand.
Basis SIM 5 euro per maand = 24 euro (korting even niet meegerekend !)

Volgens mij ga ik voor de nieuwe abonnement:

SMS + 120 EU + Bellen onbeperkt = 10 euro basis + 10 euro onebeperkt bellen = 20 euro.

Klopt dat ?
als ik mijn huidig abonoment wil verlengen, dan word dat volgens de site een Stel Samen & Stel Bij abonnement. op zich leuk, maar hoe komt het dat ik als bestaande klant (al meer dan 10 jaar) die wilt verlengen geen voordeel maar nadeel krijg.
ik moet meer gaan betalen of moet mindere opties nemen, ik verleng dus neem dan normaal aan ik hetzelfde kan houden en betalen.
bij elke verlenging is het een paar euro er boven op. ik zou het nu wel eens omgedraaid willen zien, dus dat ik minder betaal en meer krijg. als trouwe klant (zelfs in mijn KPN tijd als werk) mag je toch wel een keer echt beloond worden.

ik hoop dan ook jullie mij een goede en mooie aanbieding kunnen doen. toestel wens is de HTC (m8) donker.
Reputatie 5
@StephanSO je berekening klopt helemaal 🙂!

@Staler wat leuk om te lezen dat je interesse hebt om je abonnement te verlengen! Je kunt ons nieuwe abonnement Stel Bij niet 1 op 1 vergelijken met het Smart Plus abonnement. Zo heb je met dit nieuwe abonnement de mogelijkheid om je bundels te verhogen én te verlagen tot het minimale niveau. Ook zou je nu voor onbeperkt bellen kiezen waarmee je binnen zone 1 nog eens 2 uur kosteloos kunt bellen. Momenteel betaal je circa 40 euro per maand. Dit komt overeen met een M8 (mooie keuze) + 500MB + Onbeperkt Bellen. Ook dan betaal je 40 p/m, heb je evenveel MB's, meer minuten + sms en meer flexibiliteit. Ik hoop dat ik hiermee de voordelen wat heb kunnen uitlichten, mocht je hier vragen over hebben stel deze dan gerust!
ik vind dat geen voordeel voor een bestaande klant, ik word gedwongen een ander abonnement te nemen waarbij ik in jou voorstel 4 euro meer ga betalen.
ik kan kiezen voor 120 min om 1,50 goedkoper uit te komen, maar dat zou net te weinig belminuten zijn, onbeperkt is te veel, kwam met die 230 altijd mooi uit.
toestel wat ik kies is al jaar oud, geen nieuw model dus, ik heb nu de m7.

jullie claimen op de site extra voordeel voor klanten die gaan verlengen, maar ik zie hier met wat ik aangeboden krijg absoluut geen voordeel.
voordeel is als ik minder ga betalen en nu ga ik meer betalen, ik snap oprecht dat voordeel dan niet.
correctie op hierboven, zal 1 euro meer gaan betalen ipv 4, was even dat onbeperkt internet vergeten erbij te rekenen, dacht dat ik die al gecanceld had nml
Graag zou ik willen weten of ik in aanmerking kom om overgezet te worden naar Stel Samen en Stel Bij.
Ik woon in de grensstreek en moet daardoor meerdere malen iedere maand, telefoontjes onbeantwoord laten, omdat ik dan op het Duitse netwerk zit.