Beantwoord

Overstappen van basis sim naar go

• 1 april 2017
  • 4 reacties
  • 785 Bekeken

Halo.
Ik heb sinds kort verlengd met basis sim 1gb maar merkte dat ik mb's te weinig heb. Ik heb hem nu verhoogd naar 2gb (hoger ging niet). Mocht dit nu ook te weinig zijn kan ik dan overstappen naar een Go abonnement?
icon

Beste antwoord door David 3 april 2017, 12:43

Hey Aukje,

Namens de moderators ook welkom op het forum! 🙂

Serviceweb gaf al aan dat het overstappen ondertussen niet meer mogelijk is, de einddatum hiervan was inderdaad 31 maart. Hopelijk kun je met de maandelijkse 2 GB al uit de voeten, maar we bieden daarnaast ook nog de MB-aanvuller aan. Mocht het dan een keer zo zijn dat je het niet redt met de maandelijkse bundel, dan kun je extra MB's aanschaffen voor de resterende tijd van de maand.

Hopelijk past de huidige databundel alsnog goed en anders hoop ik dat de aanvullers een goede uitkomst voor je zijn! Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Aukjedj,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Je kunt je contract verlengen met een Go-abonnement (en eventueel een nieuw toestel). Dit kan vanaf 4 maanden voor de einddatum van je huidige contract. Benieuwd naar de einddatum van je contract? Kijk op My T-Mobile. Zonder verlenging overstappen naar Go is helaas niet mogelijk.

Je kon tot 31 maart nog overstappen naar een Go abonnement. Weet niet of dit nog zo is, daarom i het beter om even te wachten op een T-Mobile medewerker die je verder kan helpen. Wie weet kunnen ze je nog omzetten of is er een andere constructie mogelijk.

Succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Aukje,

Namens de moderators ook welkom op het forum! 🙂

Serviceweb gaf al aan dat het overstappen ondertussen niet meer mogelijk is, de einddatum hiervan was inderdaad 31 maart. Hopelijk kun je met de maandelijkse 2 GB al uit de voeten, maar we bieden daarnaast ook nog de MB-aanvuller aan. Mocht het dan een keer zo zijn dat je het niet redt met de maandelijkse bundel, dan kun je extra MB's aanschaffen voor de resterende tijd van de maand.

Hopelijk past de huidige databundel alsnog goed en anders hoop ik dat de aanvullers een goede uitkomst voor je zijn! Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten!
Ik blijf het vreemd vinden dat je niet kan overstappen naar een hoger abonnement. T-Mobile kan mij telefonisch ook niet uitleggen waarom dit is, behalve dan "het is zo".
Ik wil meer betalen voor een hoger abonnement, willen jullie niet meer verdienen?
Ik kan de logica niet ontdekken en vind het ook erg flauw dat er helemaal niks mogelijk zou zijn hierin.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Aukje,

Ik had je daar ook graag bij willen helpen, maar er is geen abonnement waar je naar over kunt stappen. Eerder dit jaar hadden we tijdelijk de mogelijkheid om over te stappen naar T-Mobile Go, maar ook dit is niet meer mogelijk. Daarnaast bieden we geen andere abonnementen meer aan waar je eventueel naar over zou kunnen stappen. Als dit ooit weer mogelijk zou zijn, dan kun je op dat moment nog overstappen, maar op dit moment staat dit niet op de planning. Hopelijk kom je met de 2 GB en aanvullers toch aardig uit de voeten!

Als je nog vragen hebt, laat het dan weten!

Reageer