Beantwoord

Overstappen van Sim Only naar abonnement met toestel

• 15 januari 2017
  • 9 reacties
  • 1295 Bekeken

Ik heb een sim only abbo. Nu is mijn toestel defect. Kan ik dit abbo opwaarderen naar een abbo met toestel. In my tmobile staat dat ik pas kan verlengen in juli 2017
icon

Beste antwoord door centaur 15 januari 2017, 22:22

Kom je in aanmerking voor toestel flex?
https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/24618/uitleg-over-toestel-flexibiliteit-particulier

Wat is je huidige abonnement?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Beste Moerol,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile!

Vervelend dat je toestel defect is geraakt, en dat je daardoor geen gebruik kunt maken van je toestel/aansluiting.
Toch hoop ik voor je, dat je een toestel kunt lenen van een vriend of familielid, zodat je wel bereikbaar blijft voor andere.

Er is een mogelijkheid om je contract eerder te kunnen verlengen (voordat je dat officieel kunt), met daarbij een toestel naar keuze.
Alleen kost deze keuze je eenmalig € 71,12 , omdat je vervroegd wilt verlengen voordat het eigenlijk mogelijk is (in jouw geval dus vanaf juli 2017).
Deze optie heet: Early Renewal

Voor alle informatie en de bijbehorende voorwaarden voor Early Renewal, kun je hier klikken.

Wil je liever niet die eenmalige kosten van € 71,12 betalen, dan zou je kunnen overwegen om een toestel naar keuze gewoon los te kopen in de winkel.
Je zou hiervoor kunnen kijken bij The Phone House, Kijkshop of Mediamarkt bij je in de buurt.
In dit geval, kun je dan wel weer (in juli 2017) verlengen met een sim only abonnement, waardoor je abonnementskosten lager zullen zijn, afhankelijk van welk abonnement je uiteraard kiest.

Of je wacht totdat je kunt verlengen in juli, en regelt een leentoestel van een vriend, collega of familielid.

Hoop je hiermee geholpen te hebben.
Bedankt MichelD4,

Bedankt voor de uitgebreide reactie. Ik ga eens kijken wat voor mij de beste oplossing is.

Groet Moerol
Reputatie 5
Badge +10
Kom je in aanmerking voor toestel flex?
https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/24618/uitleg-over-toestel-flexibiliteit-particulier

Wat is je huidige abonnement?
Reputatie 3
Beste centaur (collega klantexpert),

De mogelijkheid die jij nu aanreikt, is op zich een goede manier om te verlengen met daarbij een nieuwe toestel.
Alleen vergeet je daarin wel, dat je vanaf (morgen) maandag 16 januari 2017 niet meer kunt verlengen in combinatie van een Stel Samen & Stel Bij abonnement, aangezien dit abonnement niet meer wordt aangeboden.
Vanaf (morgen) maandag 16 januari 2017 gaan de nieuwe GO abonnementen in, dus komen de voorwaarden die jij nu aanbiedt te vervallen, wat ook duidelijk te lezen is in deze voorwaarden.
Of dezelfde voorwaarden ook gaan gelden voor het nieuwe GO abonnement, is nu nog niet duidelijk.

Toch bedankt voor het meedenken, aangezien ik zelf deze optie over het hoofd had gezien.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MOEROL,

Ai, balen dat je toestel kapot is gegaan! Ik zie dat je al op weg bent geholpen door Michel en centaur. Ik zie dat je op dit moment een Stel Samen & Stel Bij Sim Only abonnement hebt. Je kunt als je wilt gebruik maken van Toestelflexibiliteit! Daarmee stap je direct over op een abonnement met toestel en komt jouw Sim Only per direct te vervallen. Op deze pagina vind je meer informatie hierover. Ik denk dat dit de beste opties is voor jou. Heb je al een toestel op het oog waarmee je zou willen verlengen?

Denk er even rustig over na en als je vragen hebt, stel ze gerust!

@MichelD4, ik heb de link die Centaur heeft meegestuurd even aangepast naar de actuele informatie over Toestelflexibiliteit 🙂 Dit kan ook met ons nieuwe T-Mobile GO abonnement. Thanks voor je hulp!
Hoi Thalina, MichelD4 en Centaur,

Mijn dank is groot voor de vele reacties en opties die ik van jullie gekregen heb. Ik heb online direct een overstap geregeld naar een GO abonnement met toestel. Absoluut een top actie van T-mobile om dit te regelen voor hun bestaande klanten. Ik krijg nu niet alleen een mooi toesten erbij maar kan ook nog eens mijn hele bundel in de EU gebruiken. Ik zie dit als een giga upgrade van mijn abonnement en het kost me onder de streep niets extra's.

Thx T-mobile
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MOEROL,

Ah, geen dank! 🙂 We helpen je graag! Wat goed om te horen dat je gelijk je overstap hebt geregeld! Voor welk toestel ben je gegaan? Ik zie dat jouw abonnement echt net is omgezet naar T-Mobile GO, dus dat betekent dat je je gloednieuwe toestel ook al binnen hebt! Heel veel plezier ermee en met je nieuwe abonnement! Laat je weten hoe alles bevalt?
Hoi Thalina,

Het was idd snel geregeld allemaal. Ik heb nu een veel beter abonnement voor hetzelfde geld. Eerst 3 gig nu 5 gig, eerst 120 min bellen, nu onbeperkt in NL en daarbovenop 120 min in de EU.
Daarbij heb ik een Samsung S7 gepakt met de daarbijhorende krediet. Ik betaal dus nu maandelijks voor het toestel ipv in eens het toestel betalen. Ik ben dus op alle fronten vooruit gegaan.
Het toestel werkt perfect, bevalt prima

Groet Moerol
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Moerol,

De Samsung S7 is een mooi toestel! 🙂 En zo te lezen is het alleen maar win win win! Veel plezier met je toestel en abonnement! En bij vragen weet je ons te vinden!

Reageer