Beantwoord

Plotseling hogere maandkosten in 2013

• 2 april 2013
  • 4 reacties
  • 304 Bekeken

In 2012 kostte Smart Plus 300 volgens mijn facturen €33,57 en op de laatste drie facturen (2013) staat ineens €34,27. Kunt u mij deze verhoging verklaren en anders de wijziging terugdraaien en het teveel betaalde bedrag verrekenen in de volgende factuur?
icon

Beste antwoord door tribaltim 2 april 2013, 16:00

Hoi Jasperv, 

Allereerst welkom op het forum!
Ik heb het even voor je nagevraagd. 
Het betreft hier de BTW verhoging van 19% naar 21%. Dit verklaart de hogere factuur. 
Dit is helaas wettelijk verplicht en geld voor iedereen. Als het goed is geld dit al sinds oktober 2012.

Voor meer informatie verwijs ik je naar deze link:  http://www.t-mobile.nl/btw?icmp=home_RBN_btw_info

Ik hoop je vraag zo beantwoord te hebben. 
Met vriendelijke groet, 
Tribaltim
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Jasperv, 

Allereerst welkom op het forum!
Ik heb het even voor je nagevraagd. 
Het betreft hier de BTW verhoging van 19% naar 21%. Dit verklaart de hogere factuur. 
Dit is helaas wettelijk verplicht en geld voor iedereen. Als het goed is geld dit al sinds oktober 2012.

Voor meer informatie verwijs ik je naar deze link:  http://www.t-mobile.nl/btw?icmp=home_RBN_btw_info

Ik hoop je vraag zo beantwoord te hebben. 
Met vriendelijke groet, 
Tribaltim
Dit komt niet door de BTW verhoging. Ik heb het dan ook heel nadrukkelijk over een verschil tussen de facturen van 2012 en 2013, niet van de facturen van voor oktober 2012 en na oktober 2012.
Zie hieronder de voorwaarden van T-Mobile mbt abonnementverhogingen per 1 januari van elk jaar:

"T-Mobile zal ieder jaar in januari het maandbedrag van uw abonnement aanpassen als gevolg van inflatie. Deze aanpassing wordt gebaseerd op de stijging van het Consumentenprijsindexcijfer van het
CBS over het voorafgaande jaar van 1 juli tot en met 30 juni. T-Mobile voert geen inflatiecorrectie door als er 3 maanden of minder van uw contract verstreken zijn. Kijk op www.t-mobile.nl voor de
meest actuele tarieven en meer informatie. Promotionele kortingen vervallen na verstrijken van de overeengekomen duur, bij beëindiging van het contract of bij overstap naar een ander prijsplan.
Voordeelbundels en additionele opties kunnen na het afsluiten van het initiële abonnement alleen nog aan het abonnement toegevoegd worden zolang de betreffende voordeelbundel of optie
onderdeel is van het actuele aanbod van T-Mobile."
Reputatie 6
@jasperv

Zolals @stacha hierboven heeft geplaatst heeft de verhoging met inflatiecorrectie te maken. In de link vind je hierover meer informatie. 🙂

Reageer